Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53
Kristoffs. Bike!
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Gave uitvoering!
-
- Forum-lid
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
- Locatie: Almere
Heel gaaf inderdaad
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
Mooi. Zo te zien gewoon met acros balhoofd.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 06 apr 2010 21:11
Soms snap ik de afstelling van de profs niet helemaal.Aan de ene kant een bijna 130 mm stuurpen, maar de hangrepen zo monteren dat in de beugels bijna niet te remmen valt.Luca Paolini heeft het precies ook zo.
-
- Forum-lid
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
- Locatie: Almere
Eindelijk..... Vandaag het lang verwachte mailtje van Canyon dat mijn fiets onderweg is.
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
Top, ik moet toch gewoon geduldig zijn tot eind maart....
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
Ik ook niet. Hier: klassiek stuur willen blijven rijden dat niet matcht met ergonomie van moderne shifters.rene-canyon schreef:Soms snap ik de afstelling van de profs niet helemaal.Aan de ene kant een bijna 130 mm stuurpen, maar de hangrepen zo monteren dat in de beugels bijna niet te remmen valt.Luca Paolini heeft het precies ook zo.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Om dat probleem op te lossen bestaan er sturen als de ritchey Neo classic, klassieke sturen van Zipp en de pro vibe round; die hebben allen een ronde maar compacte bocht met platte bovenkant, zodat moderne shifters gemonteerd kunnen worden.
Je bedoelt toch dat de 4000SII het minste weegt hé ?Der Schlucht schreef:Conti SS binnen- buitenbanden, set van 4 scheelt 226 in gram in totoaal tov opbouw met butyl en Conti 4000SII 25mm binnen en -buitenbanden, één van de goedkoopste en makkelijkste manieren om gewicht te besparen, maar inderdaad het jaar rond wil ik toch zelf ook liever wat meer zekerheid hebben. Verreweg de goedkoopste manier om snel gewicht te besparen.
Sworks Venge