Schone dames!
De helft van 1.629.122 is 814.561 waar jij voor verantwoordelijk bent.
Er stond ook achter....
Begrip opbrengen voor de andersdenkende, het blijft een moeilijk verhaal.
Echt hoor, denk ik me eens rustig al vleeskeurend te verlekkeren hier, is het gejammer (van de usual suspect) weer begonnen.
(Oftewel: Dat negeerfilter behoeft een update dat ook quotes weg filtert)
(Oftewel: Dat negeerfilter behoeft een update dat ook quotes weg filtert)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze is gewoon over de top, net als dat een mega siliconencup dat is of te vet opgespoten lippen of een afgetraind lijf met 7% vet.
Toch logisch dat daar discussie over ontstaat? Ik snap niet waarom daar dan zo spastisch over gedaan moet worden.
[/quote]
Toch logisch dat daar discussie over ontstaat? Ik snap niet waarom daar dan zo spastisch over gedaan moet worden.
[/quote]
Less is bore
-
- Forum-lid
Daniel. het gaat het er mee niet om of het 'over de top' is, het gaat er om dat je het ook nu wéér aan ons moet opdringen. We weten nu toch wel wat je er van vindt?
Ik vind bijvoorbeeld selfies van fietsers en schaatsers echt ontzettend stom. Maar dat ga ik toch ook niet elke keer zeggen?
Ik vind bijvoorbeeld selfies van fietsers en schaatsers echt ontzettend stom. Maar dat ga ik toch ook niet elke keer zeggen?
-
- Forum-lid HC
Als last man standing -aanhanger van het vrouwelijk schoon, vertegenwoordiger van het genereren van views en likes zodat deze meisjes eindelijk eens kunnen eten- zwem ik maar eens tegen de eindeloze stroom ruis in.
Morgen niet vergeten te stemmen tegen hé? Weg met vrijheid van meningsuiting, weg met sociale media die het zelfbeeld van jonge meisjes beinvloeden, weg met wielrenners in het algemeen. Stem "Partij tegen de Schone Dames" met als lijsttrekker Jans.
Morgen niet vergeten te stemmen tegen hé? Weg met vrijheid van meningsuiting, weg met sociale media die het zelfbeeld van jonge meisjes beinvloeden, weg met wielrenners in het algemeen. Stem "Partij tegen de Schone Dames" met als lijsttrekker Jans.
Ik zag eerst helemaal geen tattoo, tot ik me besefte dat je die andere foto bedoelde. Dat is geen sneeuw maar meer wat ze bij onze oosterburen 'nasse Schnee' noemen.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Dus het is een vleeskeuring maar als je te veel afkeurt, word je ontslagen?afrit13 schreef: ↑16 mar 2021 11:34 Daniel. het gaat het er mee niet om of het 'over de top' is, het gaat er om dat je het ook nu wéér aan ons moet opdringen. We weten nu toch wel wat je er van vindt?
Is Willy Selten beheerder van dit topic of zo...?
Campagnolo Ultra Dork
Nou, voor wat het waard is; bij de 5e op de lijst van de partij-tegen-de-stroom-in (die sowieso mijn stem krijgt) van ypuh zou ik zeker even omkijken; en dat is niet omdat ik haar plaatjes lelijk vindt.
#tattoogate
#tattoogate
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?