ZorroI schreef:Mooie RS Danny1407 Jammer dat er wat voor zit
Mvg, Zorro
Sorry, volgende keer zal ik me even af laten zakken!
(pestkop )
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
de monsternaar schreef:Elboutero schreef:Mooie fiets tmilder! Vind alleen persoonlijk die wielen te hoog in een 'gewone' racer.
als je hier lage wielen in zet is het geen gezicht, in dit type frame horen hoge velgen in is mijn mening
tmilder schreef:de monsternaar schreef:Elboutero schreef:Mooie fiets tmilder! Vind alleen persoonlijk die wielen te hoog in een 'gewone' racer.
als je hier lage wielen in zet is het geen gezicht, in dit type frame horen hoge velgen in is mijn mening
ik begrijp de adoratie niet van lage wielen.
Het oogt veel minder, en als je een keer het geluid van hoge carbon velgen hebt ervaren, wil je nooit meer anders.
Zeker in een Aero frame horen hoge velgen.
Ik rij nu met 66mm, meestal in de duinen tussen Haarlem en Schevingen, en daar kan het behoorlijk waaien, maar heb nog nooit nadeel ondervonden van de hoge velgen. Sterker, ik hoef nooit te bellen, want iedereen hoort je aankomen.
Ook op Sloten tijdens de wedstrijdjes fietst het top!
Sterker, in mijn tijdritfiets zit 88mm, en soms zelfs een dicht achterwiel, geen probleem.
Misschien met 65kg dat het anders is....
tmilder schreef:Misschien met 65kg dat het anders is....
IBAN schreef:ik vind rijeigenschappen toch net iets belangrijker dan looks. Onder mijn S1 zitten nu DA´s 7850-CL van 1400gram. Die rijden toch echt een stuk beter dan een 60mm carbon velg. Het aanzetten, de bochten insturen, en klimmen gaat zoveel beter met de DA's. Dan maar iets minder mooi.