Canyon
-
- Forum-lid HC
Jacunces schreef:Iemand die de stijfheid weet van een al slx? Is deze vergelijkbaar met cf slx?
What makes the boat go faster?
Weet je enkele cijfers? Want die kan ik nergens terugvinden op de website.. En een gevoel van iemand is moeilijk te vergelijkenLivio Livius schreef:Jacunces schreef:Iemand die de stijfheid weet van een al slx? Is deze vergelijkbaar met cf slx?
Jou fiets komt wss toch wel vroeger ?dezwartevanbrakel schreef:Mijn aeroad cf slx 8.0 di2 besteld begin november, eerst levering eind februari, dan begin maart, verleden week was het dan begin april en nu pas gechecked dat het eind april zal worden...nog iets langer wachten...
De levertijden die je aanhaalt zijn de levertijden voor iemand die nu pas besteld , niet dan ?
Sworks Venge
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Algemeen gezien zijn alu frames vaak net zo of stijver dan carbon frames.cunces schreef:Weet je enkele cijfers? Want die kan ik nergens terugvinden op de website.. En een gevoel van iemand is moeilijk te vergelijkenLivio Livius schreef:Jacunces schreef:Iemand die de stijfheid weet van een al slx? Is deze vergelijkbaar met cf slx?
- arnoudrace
- Forum-lid
De leverdatum voor mijn frameset gaat alle kanten op, oorspronkelijk eind maart: (eerst eerder: februari, nu later: mei).....in augustus besteldbrekson schreef:Jou fiets komt wss toch wel vroeger ?dezwartevanbrakel schreef:Mijn aeroad cf slx 8.0 di2 besteld begin november, eerst levering eind februari, dan begin maart, verleden week was het dan begin april en nu pas gechecked dat het eind april zal worden...nog iets langer wachten...
De levertijden die je aanhaalt zijn de levertijden voor iemand die nu pas besteld , niet dan ?
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
-
- Forum-lid
Mooie fiets en foto, ik heb dezelfde fiets net binnen, moet alleen nog even wachten op mijn nieuwe wielset.
Canyon Ultimate SLX