Dat "stukje" zoals jij het blijft noemen, zal wel loskomen, als je het rechter deeltje naar links schuift?Defected1981 schreef:Inderdaad. Spanning van bestaande kabel halen en stukje demonteren. Gat groot genoeg om een electriciteitskabel voor een woning door te halen!
Canyon
-
- Forum-lid
Spanning van de kabel halen. En de buitenkabelhuls uit het dingetje trekken. Dan kan je het stukje demonteren...
Je hebt waarschijnlijk ook de Aeroad CF SLX 8.0 Di2 gekocht? Die van mij werd dinsdag geleverd! Mocht het je nog niet opgevallen zijn: de fietsen worden afgemonteerd met een 23mm vooraan en een 25mm achteraandnmvisser schreef:Ben bezig met m'n nieuwe Canyon in elkaar te zetten. Er zitten Reynolds Strike SLG wielen in, tubeless staat er op de velgen.
De banden zijn GP4000S II, 23 mm. Ik dacht dat die niet tubeless bedoeld waren?
Anyway, de ventielen zitten in de velg, en er zit een soor verlengstukje op?
Enig idee hoe ik dit oppomp, or leeg laat lopen?
Ben al ontzettend lang op de mijne aan het wachten !DavBau schreef:Je hebt waarschijnlijk ook de Aeroad CF SLX 8.0 Di2 gekocht? Die van mij werd dinsdag geleverd! Mocht het je nog niet opgevallen zijn: de fietsen worden afgemonteerd met een 23mm vooraan en een 25mm achteraandnmvisser schreef:Ben bezig met m'n nieuwe Canyon in elkaar te zetten. Er zitten Reynolds Strike SLG wielen in, tubeless staat er op de velgen.
Stond de die van jou ook gepland voor de week van 23feb ?
Dan is er hier alvast hoop dat deze wel geleverd kan worden op de afgesproke datum
Groeten
Daarmee zet Canyon wel zijn hele marketingpraat over "uitgebreide aerodynamische studies" op de helling. Blijkbaar is het effect van dat (lelijke) aero-vlagje tussen de zitbuis en het wiel dan toch bijzonder beperkt, want in grotere maten volgt het frame niet meer het achterwiel. Niet erg consequent als je het mij vraagt.Stuntman Mike schreef:Het laatste is logisch maar het eerste vind ik vreemd, jammer en storend. Gelukkig zou ik een klein maatje nodig hebben. Het is wat muggenziften maar als ik op de Bikemotion rondloop vind ik juist die aansluiting wel een van de usp's van deze fiets. Bij een Cervelo vind ik dit ook altijd prachtig gedaan. Bij mijn Venge ziet het er ook goed, maar niet geweldig uit zoals bij Cervelo en Canyon nu.JasperGR schreef:In de grotere maat volgt het frame het achterwiel niet meer en is het balhoofd best wel huge?
Los van functionaliteit / effectiviteit vind ik het zwart maken van het onderste gedeelte van de zitbuis niet echt mooi ...
Ieder zijn zin , maar ik vind het wel geslaagdironmon schreef: Daarmee zet Canyon wel zijn hele marketingpraat over "uitgebreide aerodynamische studies" op de helling. Blijkbaar is het effect van dat (lelijke) aero-vlagje tussen de zitbuis en het wiel dan toch bijzonder beperkt, want in grotere maten volgt het frame niet meer het achterwiel. Niet erg consequent als je het mij vraagt.
Los van functionaliteit / effectiviteit vind ik het zwart maken van het onderste gedeelte van de zitbuis niet echt mooi ...
Vooral in mijn geval dan -bij een stealthkleurig frame - is dat blinkend zwart tussenstuk een meerwaarde als we over de looks praten, ik moet het niet zo hebben van aerodynamica
En in heb de L , daar is het nog goed te doen qua opening tussen kader en bandje
En gelukkig heb ik daar een extra brede opening, ik wil de kleine steentjes niet tellen die zich er misschien gaan tussenmurwen en krassen auch
Want in de Nederlandse polder kunnen ze er wat van, die lui van de bestratingswerken
Na een asfaltlaagje gooien ze een hele karrenvracht met grind over de rijbaan
Sworks Venge
Nadat de levering in 2014 al eens was uitgesteld, was deze nu inderdaad voorzien voor week 9. Ik heb hem dus nog weekje vroeger.Fwillems schreef:Ben al ontzettend lang op de mijne aan het wachten !DavBau schreef:Je hebt waarschijnlijk ook de Aeroad CF SLX 8.0 Di2 gekocht? Die van mij werd dinsdag geleverd! Mocht het je nog niet opgevallen zijn: de fietsen worden afgemonteerd met een 23mm vooraan en een 25mm achteraandnmvisser schreef:Ben bezig met m'n nieuwe Canyon in elkaar te zetten. Er zitten Reynolds Strike SLG wielen in, tubeless staat er op de velgen.
Stond de die van jou ook gepland voor de week van 23feb ?
Dan is er hier alvast hoop dat deze wel geleverd kan worden op de afgesproke datum
Groeten
Je leeft idd op hoop
Aha... dat was me dus niet opgevallen. Voor Jan Lul de 25mm gewisseld voor een andere 25mm... Nouja m'n nieuwe 25mm's hebben reflectie dus voor en achter gelijk.DavBau schreef:Je hebt waarschijnlijk ook de Aeroad CF SLX 8.0 Di2 gekocht? Die van mij werd dinsdag geleverd! Mocht het je nog niet opgevallen zijn: de fietsen worden afgemonteerd met een 23mm vooraan en een 25mm achteraandnmvisser schreef:Ben bezig met m'n nieuwe Canyon in elkaar te zetten. Er zitten Reynolds Strike SLG wielen in, tubeless staat er op de velgen.
Heb ik wat bandjes op voorraad... kan nooit kwaad.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Op de wang van de band staat altijd hoeveel mm de band is...
-
- Forum-lid
ik verachtte deze week ook mijn aeroad cf slx 8.0di2 maar kreeg toch mail dat hij waarschijnlijk 2 weken is uitgesteld...
Heb een mat zwarte maat M in bestelling...iemand al dergelijk exemplaar geleverd gekregen, zoja wat zijn de eerste indrukken ?
Heb een mat zwarte maat M in bestelling...iemand al dergelijk exemplaar geleverd gekregen, zoja wat zijn de eerste indrukken ?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Oeps, je veracht je fiets nu al?dezwartevanbrakel schreef:ik verachtte deze week ook mijn aeroad cf slx 8.0di2 maar kreeg toch mail dat hij waarschijnlijk 2 weken is uitgesteld...