foto van je fiets
Gek hoe sommige fietsen je 'emotioneel' meer doen dan andere hé
En het zijn belange niet de duurste of meest afgelikte fietsen waar je moeilijk afscheid van kan nemen.
En het zijn belange niet de duurste of meest afgelikte fietsen waar je moeilijk afscheid van kan nemen.
Mijn 2 fietsjes. Emonda SL6 Pro met Ultegra di2. Hier met Aeolus xxx (welke ondertussen verkocht zijn), nu weer met de standaard Aeolus Pro 3. Qua rijgedrag was het verschil tussen de 2 wielsets verwaarloosbaar.
En tijdens de lente/zomer rijd ik behoorlijk wat tochten met de mtb. Een Top Fuel 9.8 met custom gouden decals om de boel wat te pimpen, grijs en zwart was me wat saai.
En tijdens de lente/zomer rijd ik behoorlijk wat tochten met de mtb. Een Top Fuel 9.8 met custom gouden decals om de boel wat te pimpen, grijs en zwart was me wat saai.
De zon kwam de laatste dagen piepen.Nu weer een week somber, nat en winderig. *zucht*
Is een nieuw topic met mooie foto's (à la GCN inspiration) een idee of gewoon hier plaatsen?
Is een nieuw topic met mooie foto's (à la GCN inspiration) een idee of gewoon hier plaatsen?
Mooie foto's met op z'n minst een stukje fiets er in
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik baal nog steeds dat de Altum R uit het assortiment is.
Mee gereden en was top.
Is Parlee eigenlijk nog wel te krijgen in NL?
Mee gereden en was top.
Is Parlee eigenlijk nog wel te krijgen in NL?
Less is bore