Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zou ik wel weer mooi vinden als Kasia hem zou pakken!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Thibau Nys pakt zijn eerste van het seizoen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het is verstandig van de ploeg om hem voldoende tijd te geven zijn talenten, die hij duidelijk heeft, te ontwikkelen.
Hij rijdt een mooi programma, met de Waalse klassiekers en ook de Tour.
VdP reed ook zijn eerste RvVl pas op zijn 24e, Thibau is 22.
Er zijn jongere debutanten (geweest) en dat is zeker niet altijd een opmaat naar een mislukte carrière.
Ik denk dat het een beetje de conservatieve hand van papa is, maar met de techniek en bravoure van de kleine moet Vlaanderen niet lastiger zijn dan LBL.
Het moet ook niet, maar ik had het graag gezien, al was het maar omdat LBL meestal toch saai is, daar veranderd Nys niks aan vrees ik.
Ik denk dat het een beetje de conservatieve hand van papa is, maar met de techniek en bravoure van de kleine moet Vlaanderen niet lastiger zijn dan LBL.
Het moet ook niet, maar ik had het graag gezien, al was het maar omdat LBL meestal toch saai is, daar veranderd Nys niks aan vrees ik.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stop er mee aub. We gaan op zijn Belgisch voor het compromis. Jullie krijgen Wout als Nederlander en wij Mathieu als Belg. Okee?
Moest het nu zijn dat Wout vandaag toch wint kunnen we de onderhandelingen nog eens heropstarten!
Moest het nu zijn dat Wout vandaag toch wint kunnen we de onderhandelingen nog eens heropstarten!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.