Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

toontje68
Forum-lid

toontje68 05 mei 2010 23:06

Vandaag de Waalse Pijl gereden van 2008. 150 km en 3100 Hm! Waren met 14 man van onze vereniging. Weer was mooi, maar koud en zeer straffe wind.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

pep78
Forum-lid

pep78 05 mei 2010 23:51

Vandaag weggegaan met grijze lucht en het was niet echt warm, Arm en beenstukken en zelfs de handschoentjes maar weer uit de kast gehaald, al snel trok het op en werd het geweldig mooi fiets weer. Met mijn telefoon wat plaatjes geschoten.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding
By pep78 at 2010-05-05

Het rondje van vandaag was een echte Hollandse polder rit met aardig wat wind.

De route ging langs: Reeuwijk - Waddinxveen - Zwammerdam - Alphen a/d rijn - Aarlanderveen - Papenveer - Vrouwenakker - Amstelhoek - De Hoef- Noorden-Woerdense verlaat - Portengen - Haarzuilens - Harmelen - Montfoort - Ouderwater en tot slot Haastrecht.

102 km op de teller en 3 en 1/2 uur op de fiets gezeten.
Cube agree pro 2010

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 06 mei 2010 00:20

Ik zat vandaag voor mijn werk in Arnhem en omdat ik afgelopen week geen tijd heb gehad om op de fiets te stappen vond ik het een goed plan om 'm vanmorgen in de auto te gooien.

Zo rond 15:00uur vond ik het wel mooi geweest en ben ik op pad gegaan. Binnenkort naar Italië om onder meer Monte Zoncolan te doen bij mijn Giro bezoek en waar kun je daar nu beter voor trainen dan op de Posbank? Om niet verzeild te raken in allerlei bevrijdingsfeesten ben ik er maar gebleven voor een lekker overzichtelijk rondje.

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/Route552010.jpg]

Ik had ooit eens een bericht van Robert Gesink gezien dat hij zo aan zijn hoogtemeters kwam als hij gewoon in Nederland traint. En inderdaad, als je dat rondje nu gewoon een paar keer doet....

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/hoogte552010.jpg]

....dan geeft je Garmin na 120km keurig ruim 1600 hoogtemeters. Gesink zelf heb ik ook nog gespot. Ik zag dat zijn verkenning van een tour etappe was afgelast vanwege slecht weer. Kennelijk meteen naar huis gegaan.

Ondanks dat het rondje veel 'dubbele kilometers' bevat heb ik me eigenlijk gewoon uitstekend vermaakt. Het is toch gewoon een prachtige omgeving en het was ook niet al te druk. Zonnetje was niet sterk maar het licht was wel prachtig. Jammer dat ik geen camera bij me had.

fbuijs
Forum-lid

fbuijs 06 mei 2010 00:37

Vandaag een rondje Markermeer gedaan. Route is vrij simpel, van Alkmaar via Amsterdam, Almere en Lelystad over de dijk naar Enkhuizen. Wat stond er een wind op die dijk zeg! Vanaf Enkhuizen lekker met de wind in de rug naar Hoorn.
Nog een klein ommetje gemaakt om de 200 km aan te tikken. Prachtige dag zo.

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 06 mei 2010 01:05

[quote="Bottecchia"]Om niet verzeild te raken in allerlei bevrijdingsfeesten ben ik er maar gebleven voor een lekker overzichtelijk rondje.

Ondanks dat het rondje veel 'dubbele kilometers' bevat heb ik me eigenlijk gewoon uitstekend vermaakt. Het is toch gewoon een prachtige omgeving en het was ook niet al te druk. Zonnetje was niet sterk maar het licht was wel prachtig. Jammer dat ik geen camera bij me had. [/quote]

Je zou er draaierig van worden.

Wel een goed idee trouwens om snel aan wat hoogtemeters te komen!

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 06 mei 2010 01:16

Ik zal er in ieder geval niet zo snel meer verdwalen.

Was een beetje uit nood geboren maar eigenlijk was het gewoon erg leuk. Zat zowel dinsdag als vandaag in Arnhem net terwijl het mooie dagen waren om na het werk wat te fietsen. Als ik dan eerst naar Hilversum terug moet is er al weer tijd verloren en zo rij je ook weer eens ergens anders op een doordeweekse dag. Het appelgebak was ook lekker dus het experiment is geslaagd. Ga ik nog wel een keertje doen.

Overigens zat er al die tijd een kerel op een bankje beneden bij de Beekhuizenseweg. Die heeft zich vandaag niet druk gemaakt. ;)

twor
Forum-lid

twor 06 mei 2010 11:41

gister wezen fietsen, 't weer was erg lekker dus dat was alvast een pluspunt :)
De eerste 45 km gingen erg lekker en soepel maar daarna kwamen er nog 23 kilometers met tegenwind en dat viel toch wel een beetje tegen, de noordoosten wind was net even wat harder dan dat ik had verwacht.

Maar na 68 toch wel voldaan thuis gekomen. 't Rondje was niet zo spectaculair kwa omgeving maar ja je kan niet alles hebben.

Mijn gefietste route

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 06 mei 2010 22:06

Met oordoppen fietsen. Gevaarlijk, maar volgens mij ook wel heel apart. Je hoort je eigen fiets/de wind/het verkeer niet meer, en je gaat toch vooruit.

Gaat het trouwens weer wat beter met je gezondheid Gastheer?

Aan je fietsavonturen te zien in ieder geval wel.

cornelli
Forum-lid

cornelli 06 mei 2010 22:51

Zo na veel werken van de week weer eens tijd voor mezelf.
Heijen- zwarte weg-klein Amerika-Stekkenberg- Wyler- vogelzang-Holdeurn-Oude holle-7 hills-kartenspielerweg-Geldenberg.
Veelal op kracht en soeplesse dus niet staan maar blijven zitten.
Ging lekker ennnnn voor de buien binnen.
:p
NEOS

IBAN
Forum-lid

IBAN 07 mei 2010 08:47

gisteravond de ronde van Driebergen gereden bij amateurs B. Criterium in het midden des lands. Vanaf start 5 man weg die vooruit bleven wat knap was gezien de wind. Ging erg hard, ben uiteindelijk in het peloton gefinished

timbo16
Forum-lid
Contact

timbo16 08 mei 2010 19:15

Vandaag lekker op de fiets naar nieuwegein(nedereindseberg) daar een trainingswedstrijdje gereden(ging niet helemaal naar m'n zin moet helaas de A+B groep laten gaan) daarna weer terug.
Uiteindelijk 91km op de teller, met 31.4km/h gem, dus ging wat dat betreft nog best aardig.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

Plaats reactie