Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
eelcoz
eelcoz
13 mar 2011 21:32
Frank86 schreef:
Johan Derksen kan ook precies zo overkomen alsof hij de wijsheid in pacht heeft en anderen met dit feit (onopgemerkt) vermoeien. Maar hij komt er tenminste voor uit dat hij een zelfingenomen lulhannes is.
Precies, Derksen heeft zelfspot, Smeets niet. Daarom mag ik graag naar Derksen kijken en wat minder graag naar Smeets.
Maar ik begrijp dus dat het tenenkrommend was? Ik wist trouwens niet dat de NOS nog aan wielrennen deed.
-
dj
- Forum-lid
dj
13 mar 2011 21:32
ik had het al gezien op Sporza en moest wel grinniken om de samenvatting en Mart's commentaar - "misschien moet ik eens meedoen aan het Songfestival"
-
canyon81
- Forum-lid
canyon81
13 mar 2011 23:03
Het commentaar was erg slecht vandaag, maar het koersverloop werkte nou ook niet echt mee. Waarom ga je in vredesnaam een half uur koers laten zien waar geen moer gebeurt? Met live-tv kan je dat gebeuren, maar ik wist al anderhalf uur wie de rit gewonnen had. Iedere commentator had het er moeilijk mee gehad. Maar na afloop wist ik drie dingen zeker, door het commentaar: 1. het regende (al een tijdje), 2. het peloton was niet bijster groot en 3. Mart kan niet zingen.
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
13 mar 2011 23:51
Je moet voor de grap eens turven hoe vaak Smeets "la mer" zei in de samenvatting van vanmiddag.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
marcodej
- Forum-lid
marcodej
14 mar 2011 17:51
Genoten gisteren. Het was een uiterst saaie etappe, maar Mart weet dat goed te maskeren. Heerlijk commentaar.
Qua feitenkennis en herkenning van renners houdt het niet over, eigenlijk moet er nog iemand naast zitten die hem herstelt.
-
stokie
- Forum-lid
stokie
14 mar 2011 17:54
dan komt mart amper nog aan het woord en is diegene naast hem alleen nog maar aan het herstellen
-
havana
- Forum-lid HC
havana
14 mar 2011 18:04
Je moet voor de grap eens opletten hoe vaak Mart zegt: "Dit is [renner], die kent u niet, maar die rijdt voor [team]", waarmee eigenlijk bedoeld wordt: "ik ken deze vent niet, en eigenlijk is dat schandalig, maar ik doe net alsof dat heel gewoon is en ik kom er gewoon mee weg".
Gebeurde gisteren in de samenvatting al na 10 seconden en toen had ik er meteen genoeg van. Nu had ik de koers toch al gezien op Sporza dus zo erg was dat niet.
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
14 mar 2011 18:09
Hij maakte het gister nog bonter, meestal zegt-ie "die kent u niet" of "daar heeft u nog noooooit van gehoord" maar nu was het "Diego Ulissi, zeg niet dat u die naam kent want dat is natuurlijk niet zo".
-
eelcoz
eelcoz
14 mar 2011 18:12
LVGH schreef:Hij maakte het gister nog bonter, meestal zegt-ie "die kent u niet" of "daar heeft u nog noooooit van gehoord" maar nu was het "Diego Ulissi, zeg niet dat u die naam kent want dat is natuurlijk niet zo".
Nee, natuurlijk niet. U bent de kijker, dus per definitie dom en onwetend. Ik ben Mart de almachtige, de afgezant van God op aarde.
Dat toontje van 'm vind ik erger dan z'n stuitende gebrek aan feitenkennis.
-
foosho
- Forum-lid
foosho
14 mar 2011 18:15
Het NOS commentaar is echt te erg voor woorden imo.
Ik moet nog wat zien te vinden zodat ik qua beeld HD via NL heb, maar dan met het commentaar van de Belg. Eurosport is ook HD, dus dat is ook nog een optie (al is de Belg toch het leukste).
Op het moment neem ik de inferieure SD beeldkwaliteit van de Belg (via de nederlandse kabel) maar voor lief, moet je nagaan..
-
havana
- Forum-lid HC
havana
14 mar 2011 18:16
Derksen:
Gasten moeten niet op enige spreektijd rekenen, want de gast van Mart is slechts een figurant. Mart stelt de vragen en geeft bij voorkeur ook het antwoord, Mart wil alle aandacht, want het is Marts show, Marts egotrip. Hij spreekt zijn kijkers toe alsof hij tegen een kleuterklas spreekt.
-
eruumpol
- Forum-lid
eruumpol
14 mar 2011 18:35
Over het algemeen ben ik best tevreden over het commentaar van Mart Smeets, maar ik vroeg me gisteren toch echt wel af waar die mee bezig was.....het was natuurlijk een saaie etappe maja.......volgende keer beter laten we maar hopen!
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake