Vandaag gefietst in 2008?
-
- Forum-lid
Op de plateaus was niet echt fijn vandaag, en na sommige afdalingen waar je in de beschutting verdween voelde het aan als afdalen in een verwarmde ruimte. Best wel maf. Ik zag op mijn Polar dat de temperatuur onderweg tussen de 3 en 17 graden schommelde (?). Heeft zeker eventjes het zonnetje erop geschenen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
[quote="Anaszi2.0"]
Wel een lekker zonnetje en niet te koud! [/quote]
dan ben ik te vroeg gegaan (of woon in de verkeerde windrichting)
heb 2,5 uur wel lekker gefietst, met in het begin nog wat miezerregen
juist toen ik thuis was en onder de douche vandaan kwam begon het zonnetje door te breken
Wel een lekker zonnetje en niet te koud! [/quote]
dan ben ik te vroeg gegaan (of woon in de verkeerde windrichting)
heb 2,5 uur wel lekker gefietst, met in het begin nog wat miezerregen
juist toen ik thuis was en onder de douche vandaan kwam begon het zonnetje door te breken
Alles is relatief
Vanmiddag een 2 uurtjes gereden na het werken. Gelukkig geen lekke band gehad, anders was ik niet voor het donker thuis geweest.
Misschien toch maar lampjes aanschaffen voor het geval ik wel pech krijg en dus later thuis ben dan de bedoeling was.
Misschien toch maar lampjes aanschaffen voor het geval ik wel pech krijg en dus later thuis ben dan de bedoeling was.
[quote="wijan"]Misschien toch maar lampjes aanschaffen voor het geval ik wel pech krijg en dus later thuis ben dan de bedoeling was.[/quote]
En voor het geval dat je wilt dat het overige verkeer je ziet...
Gister ook twee uurtjes gereden, een krachtrondje op de Amersfoortse berg(jawel :p) Lekker weertje wel, met de zon erbij. Ik kwam nog een fietser in korte broek tegen, dat vond ik lichtelijk overdreven.
En voor het geval dat je wilt dat het overige verkeer je ziet...
Gister ook twee uurtjes gereden, een krachtrondje op de Amersfoortse berg(jawel :p) Lekker weertje wel, met de zon erbij. Ik kwam nog een fietser in korte broek tegen, dat vond ik lichtelijk overdreven.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Vandaag gereden op de Posbank, heerlijk. Goed weertje om veel kilometers te maken, het was niet koud. De hele dag weggeweest op de singlespeed, 170km waarvan +/- 80 offroad. Niet slecht voor in de winter.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.