Het grote OAKLEY topic
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb ook een vraag over Oakley en ik stel deze vraag omdat ik maar heel weinig weet van Oakleys en ook niet zo heelveel tijd heb om me er in te verdiepen.
Ik ben namelijk op zoek naar een goede bril, die brilletjes van BBB zijn ook wel goed maar gaan niet lang genoeg mee bij mij. Een Oakley lijkt me mooi, specifiek één met wit frame. Een lens met iets roods erin lijkt me ook wel mooi, ook rijdt ik vaak met gele/blanke lenzen bij regen/schemer. Ik heb geen haast en zou er daarom best één in Amerika willen bestellen, de koerzen nu toch gunstig? M'n broer gaat trouwens van 't weekend voor twee weken ook die kant op. Wellicht dat hij ook wat mee kan nemen. Weten jullie zo'n beetje wat ik kwijt zal zijn (bij bestellen via internet) en waar ik het beste iets kan bestellen? Zijn er zowiezo goede sites waarop je een beetje de diverse mogelijkheden kan zien?
Ik ben namelijk op zoek naar een goede bril, die brilletjes van BBB zijn ook wel goed maar gaan niet lang genoeg mee bij mij. Een Oakley lijkt me mooi, specifiek één met wit frame. Een lens met iets roods erin lijkt me ook wel mooi, ook rijdt ik vaak met gele/blanke lenzen bij regen/schemer. Ik heb geen haast en zou er daarom best één in Amerika willen bestellen, de koerzen nu toch gunstig? M'n broer gaat trouwens van 't weekend voor twee weken ook die kant op. Wellicht dat hij ook wat mee kan nemen. Weten jullie zo'n beetje wat ik kwijt zal zijn (bij bestellen via internet) en waar ik het beste iets kan bestellen? Zijn er zowiezo goede sites waarop je een beetje de diverse mogelijkheden kan zien?
Witte frames zijn erg gewild en dus duur.
Als je minder kieskeurig bent kun je op eBay al een nieuwe M Frame met b.v. zwart frame en VR28 glas vinden voor pakweg € 65 inclusief verzenden.
Als je minder kieskeurig bent kun je op eBay al een nieuwe M Frame met b.v. zwart frame en VR28 glas vinden voor pakweg € 65 inclusief verzenden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
Alp d'Huez53:15 schreef:Ik heb ook een vraag over Oakley en ik stel deze vraag omdat ik maar heel weinig weet van Oakleys en ook niet zo heelveel tijd heb om me er in te verdiepen.
Ik zou je broer iets laten meenemen, in vrijwel alle grote steden vind je om de 10 tot 20 mijl langs de highway een grote mall en daar zijn meestal wel zo een 3 tot 4 zonnenbril winkels. M-frames kosten daar altijd minder in Dollars dan hier in Euri en dan gaat er nog eens 35% vanaf vanwege het koersverschil. Probeer niet op de vliegvelden te zoeken want in de US valt daar meestal weinig te shoppen en als ze al Oakley hebben dan geen M-frames
Een witte vind je trouwens nieuw ook niet meer. Die kleur is uit de handel genomen (waarom..?).
Met wat geluk kom je ze voor een schappelijk prijsje tegen op eBay maar ga er maar van uit dat het betalen wordt..
Nieuw heb ik er laatst een besteld voor iemand voor 76 euro. Mat zwart SI frame met VR28 Black Iridium lens. Zeer mooi brilletje
Met wat geluk kom je ze voor een schappelijk prijsje tegen op eBay maar ga er maar van uit dat het betalen wordt..
Nieuw heb ik er laatst een besteld voor iemand voor 76 euro. Mat zwart SI frame met VR28 Black Iridium lens. Zeer mooi brilletje
Science of Performance!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb 2 nieuwe SI frames met Persimmon glazen besteld. Was 2x 65 euro incl verzenden, eentje is er voor Girlinred, de ander gaat naar Stefan. Als je niet te kieskeurig bent dan heb je een leuk M-frame voor minder dan 70 euro op Ebay op dit moment. Er is keuze genoeg, vooral van zwarte frames.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daveke schreef:Een witte vind je trouwens nieuw ook niet meer. Die kleur is uit de handel genomen (waarom..?).
kvind maar raar dat ze de prachtigste kleur uit de handel nemen maarje wie ben ik
Kheb zelf met geluk een witte weten te bemachten, op MARKTPLAATS nog wel Een paar pagina's terug zie je foto's, maar davy zeg nou zelf: zou je zeggen dat ie van mij 2de hands is ?
Ik heb vandaag een nieuwe M frame binnen gekregen. Een zwart frame met een Persimmon lens.
Wat ik wel vreemd vind is dat het neusstuk echt vastgeklikt zit. Terwijl bij mijn andere twee glazen ze er vrij makkelijk uitpak. Ik geloof ook weer niet dat het een neppe is.Hij is namelijk precies even groot als mijn andere hybrid s, past gewoon in mijn andere frame, Oakley is goed gespeld op het glas en er staat bovenin zo'n kleine code zoals bij mijn andere glazen.
Zijn er meer mensen die zo'n glas hebben waarbij het neusstuk echt goed vast zit geklikt?
Wat ik wel vreemd vind is dat het neusstuk echt vastgeklikt zit. Terwijl bij mijn andere twee glazen ze er vrij makkelijk uitpak. Ik geloof ook weer niet dat het een neppe is.Hij is namelijk precies even groot als mijn andere hybrid s, past gewoon in mijn andere frame, Oakley is goed gespeld op het glas en er staat bovenin zo'n kleine code zoals bij mijn andere glazen.
Zijn er meer mensen die zo'n glas hebben waarbij het neusstuk echt goed vast zit geklikt?
-
- Forum-lid
Aanbied(st)er ken ik niet, maar hier staat een 2dehands witte oakley te koop.