Bianchi
Quoten: Origineel geplaatst door Kikkie op 18 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 06 April 2007
Mijn Bianchi is eindelijk binnen!!!! Net daar geweest, alleen zaten daar nog de andere wielen in en er zat nog Triple op..
Morgen kon ik hem ophalen om 10 uur! Kan niet wachten ! ..Ik laat het wel weten, dit is al een foto waar die nog bij Salden stond:
Zit nog 105 achterderailleur op, en Triple, wordt natuurlijk Double en Junioren verzet . Ook wordt het allemaal Ultegra en Easton Vista velgen, morgen of een andere dag post ik een foto! Ben er echt blij mee
Groeten,
ram0n
beetje oude koeien enzo... maar wat een ontzettend mooie fiets, mijn complimenten. ik vind het nieuwe nirone frame sowieso erg mooi, maar deze witte uitvoering is echt te gek! krijgen we nog een foto met de uiteindelijke wielen en groep?
Danku! Ben er zelf ook erg blij mee..Dit is hem dan met de andere wielen:
Beetje matig weer dus vind de foto erg sober, komt binnenkort een mooiere voor in de plaats, die post ik dan wel weer
Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 06 April 2007
Mijn Bianchi is eindelijk binnen!!!! Net daar geweest, alleen zaten daar nog de andere wielen in en er zat nog Triple op..
Morgen kon ik hem ophalen om 10 uur! Kan niet wachten ! ..Ik laat het wel weten, dit is al een foto waar die nog bij Salden stond:
Zit nog 105 achterderailleur op, en Triple, wordt natuurlijk Double en Junioren verzet . Ook wordt het allemaal Ultegra en Easton Vista velgen, morgen of een andere dag post ik een foto! Ben er echt blij mee
Groeten,
ram0n
beetje oude koeien enzo... maar wat een ontzettend mooie fiets, mijn complimenten. ik vind het nieuwe nirone frame sowieso erg mooi, maar deze witte uitvoering is echt te gek! krijgen we nog een foto met de uiteindelijke wielen en groep?
Danku! Ben er zelf ook erg blij mee..Dit is hem dan met de andere wielen:
Beetje matig weer dus vind de foto erg sober, komt binnenkort een mooiere voor in de plaats, die post ik dan wel weer
- oldandslow
- Forum-lid
Bedankt Colnago freak, dat je hem even in beeld hebt gebracht. Dit is dus de "oude" toestand, voor de nieuwe vork en het Aspide zadel. Ik snap niet waarom het niet meer lukt die foto in beeld te krijgen, moet ik nog eens uit gaan zoeken. Als ik weer een nieuwe laptop heb, want afgelopen nacht is er "visite" geweest, en die heeft de oude meegenomen.
Gelukkig zijn ze bang geworden van de hond voor ze de autosleutels en de sleutel van de garage hadden gevonden. Variant op dit was het nieuws: "Gelukkig hebben we de fietsen nog".
Gelukkig zijn ze bang geworden van de hond voor ze de autosleutels en de sleutel van de garage hadden gevonden. Variant op dit was het nieuws: "Gelukkig hebben we de fietsen nog".
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door old&slow op 18 Mei 2007
Bedankt Colnago freak, dat je hem even in beeld hebt gebracht. Dit is dus de "oude" toestand, voor de nieuwe vork en het Aspide zadel. Ik snap niet waarom het niet meer lukt die foto in beeld te krijgen, moet ik nog eens uit gaan zoeken. Als ik weer een nieuwe laptop heb, want afgelopen nacht is er "visite" geweest, en die heeft de oude meegenomen. Gelukkig zijn ze bang geworden van de hond voor ze de autosleutels en de sleutel van de garage hadden gevonden. Variant op dit was het nieuws: "Gelukkig hebben we de fietsen nog".
De nieuwe situatie! fraai fietsje hoor!!
Bedankt Colnago freak, dat je hem even in beeld hebt gebracht. Dit is dus de "oude" toestand, voor de nieuwe vork en het Aspide zadel. Ik snap niet waarom het niet meer lukt die foto in beeld te krijgen, moet ik nog eens uit gaan zoeken. Als ik weer een nieuwe laptop heb, want afgelopen nacht is er "visite" geweest, en die heeft de oude meegenomen. Gelukkig zijn ze bang geworden van de hond voor ze de autosleutels en de sleutel van de garage hadden gevonden. Variant op dit was het nieuws: "Gelukkig hebben we de fietsen nog".
De nieuwe situatie! fraai fietsje hoor!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
ik zie al die mooie bianchi,s dan denk ik wat is er mis met een celeste stuurlint ,dat is toch wat bianchi uniek maakt?.
komt er nog een bianchisti/bianchi toertocht? ciao
komt er nog een bianchisti/bianchi toertocht? ciao
Quoten: Origineel geplaatst door zwitzwat op 18 Mei 2007
prachtige fiets ultima
1. ga morgen de mijne bestellen maar twijfel nu aan de kleur da wit is ook
mooi heb originele wielen vervangen door mavic aksium
2. levertijd zou ongeveer een maand zijn
1. Dat wit is ook ? wat is dat wit2. Hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij mij het geval was ..
Quoten: Origineel geplaatst door hans mulder op 18 Mei 2007
ik zie al die mooie bianchi,s dan denk ik wat is er mis met een celeste stuurlint ,dat is toch wat bianchi uniek maakt?.
Ik heb wel Bianchi stuurlint maar dan gewoon wit..
prachtige fiets ultima
1. ga morgen de mijne bestellen maar twijfel nu aan de kleur da wit is ook
mooi heb originele wielen vervangen door mavic aksium
2. levertijd zou ongeveer een maand zijn
1. Dat wit is ook ? wat is dat wit2. Hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij mij het geval was ..
Quoten: Origineel geplaatst door hans mulder op 18 Mei 2007
Ik heb wel Bianchi stuurlint maar dan gewoon wit..