Schone dames!
Heb net een nieuwe fiets gekocht, maar kies toch een voor een Marzorcchi voorvork. Ik vind de modellen die ze hebben wel aardig. Ik weet alleen niet wel ik ik moet nemen..!! Die rechtse vind ik wel leuk uitgevoerd, maar die linkse schijnt beter te veren... Hebbne jullie hier ervaringen mee??
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 12 Januari 2006
Heb net een nieuwe fiets gekocht, maar kies toch een voor een Marzorcchi voorvork. Ik vind de modellen die ze hebben wel aardig. Ik weet alleen niet wel ik ik moet nemen..!! Die rechtse vind ik wel leuk uitgevoerd, maar die linkse schijnt beter te veren... Hebbne jullie hier ervaringen mee??
Ik zou proberen te regelen of je ze alletwee mag testen voor een weekend. Dan kun je goed vergelijken wat in jou geval het beste is. Dat is namelijk vrij persoonlijk. De een houdt van slappe vering en de ander van wat stugger.
Ik zou proberen te regelen of je ze alletwee mag testen voor een weekend. Dan kun je goed vergelijken wat in jou geval het beste is. Dat is namelijk vrij persoonlijk. De een houdt van slappe vering en de ander van wat stugger.
-
- Forum-lid
Mijn Fox vork werkt niet meer zo goed nu ik er net per ongeluk met mijn slijptol tegenaan viel... Zit toevallig ook te denken aan een Marzocchi ter vervanging.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 13 Januari 2006
Mijn Fox vork werkt niet meer zo goed nu ik er net per ongeluk met mijn slijptol tegenaan viel... Zit toevallig ook te denken aan een Marzocchi ter vervanging.
De linker of de rechter?
De linker of de rechter?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
- Forum-lid
Ik weet niet of deze al gepost is, maar ik vond het niet vervelend om naar te kijken . Het is Rochelle Gilmore
-
- Forum-lid
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door Uphill only op 13 Januari 2006
Hier staan er nog wel wat van haar:
http://www.holidaykoala.com.au/athleteh ... thleteID=1
poehaah!!!!!!!! Haar "gallery" is de moeite waard!!!
Hier staan er nog wel wat van haar:
http://www.holidaykoala.com.au/athleteh ... thleteID=1
poehaah!!!!!!!! Haar "gallery" is de moeite waard!!!