Droomfiets
Knappe zwarte verschijning!
Minpuntje is dat spaakmagneetje. Blijkbaar heeft het Ventoux voorwiel geen inwendig magneetje zoals de Standaard wielset, denk ik toch?
De nieuwe campa skeleton remmen vind ik dan persoonlijk weer eleganter dan de M5 remmen.
Minpuntje is dat spaakmagneetje. Blijkbaar heeft het Ventoux voorwiel geen inwendig magneetje zoals de Standaard wielset, denk ik toch?
De nieuwe campa skeleton remmen vind ik dan persoonlijk weer eleganter dan de M5 remmen.
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 28 December 2006
Nee hoor, die komen met een minuscule magneet, gekleefd aan een van de spaken (zie foto), al zijn er nog steeds een pak mensen die een magneet op een LW hangen.
Ik geef je gelijk mbt. de remmen. Die M5 remmen heb ik nooit mooi gevonden.
Nee hoor, die komen met een minuscule magneet, gekleefd aan een van de spaken (zie foto), al zijn er nog steeds een pak mensen die een magneet op een LW hangen.
Ik geef je gelijk mbt. de remmen. Die M5 remmen heb ik nooit mooi gevonden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Deze tegengekomen op www.ts-bikes.be. Klasse!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
De typische vroege/midden jaren 90-look vind ik ook erg mooi trouwens... stalen frame (deze Bianchi, of een Colnago Master bijvoorbeeld), Ergopowers met 'spitse' puntjes, van die prachtige zilveren Shamals....
(er staat trouwens zo'n Bianchi Thron frame op Marktplaats, in mijn maat nog wel.... )
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
ik ben Gary Fisher fan, en om de droomfiets bereikbaar te houden, zou ik deze graag aan mijn assortiment toe willen voegen:
29-inch wielen!
Hier een grotere afbeelding:
http://www.fisherbikes.com/images/bikes ... iber29.jpg
29-inch wielen!
Hier een grotere afbeelding:
http://www.fisherbikes.com/images/bikes ... iber29.jpg
schimmeltussejebenen
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 December 2006
Dat frame zoek ik nog, echt een beauty. Helaas zijn de meeste six 13 frames in afgrijselijke kleuren gespoten.
Dat frame zoek ik nog, echt een beauty. Helaas zijn de meeste six 13 frames in afgrijselijke kleuren gespoten.
60% of the time, it works ALL the time !