Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

menno
Forum-lid

menno 18 mar 2009 09:52

C a s r a n schreef:
perik schreef:Casran, niet altijd alles gelijk zo hoog opnemen; het is maar een geintje zeg. Pedant en kleingeestig; misschien kun je dit soort qualificaties ook eens een keer achterwege laten.

Ik hoef helemaal niet achterwege te laten wat ik ervan denk. Ik kom op dit forum omdat ik het fun vind, zonder enige andere bedoeling die jij er ook mag in zoeken, en dat soort opmerkingen als die van jou maken het er niet plezieriger op... of dacht je van wel?

hoe kan het zijn dat dan iedereen op andere Cervelo's rijden,want jij zit op een heel andere dan bijv. de jongere rijders.

casran
Forum-lid HC

casran 18 mar 2009 18:19

menno schreef:hoe kan het zijn dat dan iedereen op andere Cervelo's rijden,want jij zit op een heel andere dan bijv. de jongere rijders.

Gedifferentieerde sponsoring: sommigen krijgen verdergaande sponsoring dan andere (gaande van terbeschikkingstelling van fietsen voor topatleten tot interessante aankoopmogelijkheid voor andere atleten). En daarbij heeft iedereen keuze uit het C-gamma, afhankelijk van type wedstrijden die gedaan worden. Jeugd mag niet eens een tijdritfiets gebruiken op wedstrijd, dus zijn gaan ook zo geentje nemen... Maar goed, ik mag best niet te veel antwoorden op zo'n vragen, of ik krijg er weer een paar zure opmerkingen over mij heen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

tiest
Forum-lid HC

tiest 18 mar 2009 18:43

Nu word het je toch gevraagd. Niet aanstellen Pieter.

casran
Forum-lid HC

casran 18 mar 2009 18:51

TiesT schreef:Nu word het je toch gevraagd. Niet aanstellen Pieter.

Dat was de vorige keer ook het geval ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trifox
Forum-lid

trifox 18 mar 2009 19:51

Ik ga Pieter wat wind uit de zeilen nemen.

Het ...-....... ( :-) ) triatlon team heeft naast zijn financiele sponsors een aantal partners (o.a. Veltec en Conimex) die materiaal sponseren voor de top-atleten of interessante aankoopvoorwaarden voor de rest van het team aanbieden.

Om te voorkomen dat iedereen deze firma's nu gaat bestormen met de zelfde vraag, het is nu niet voor "onze mooie ogen" dat men dit doet maar omwille van het feit, dat het triatlon team die uitstraling biedt die deze firma's wensen. Je produkt linken aan andere hoogstaande sponsors (zie op de site van het team dewelke, indien het je interesseert) biedt steeds een meerwaarde.

Betreffende de cervelo's :omdat iedereen zelf kan kiezen welke type hij wenst aan te schaffen (ook budget speelt hierin een rol) krijg je die diversiteit.
Anders zou zijn indien we allen gewone wegrenners waren, dan zou een meer uniform fietsenpark het resultaat zijn. Vergeet niet dat ons team bestaat uit een 25-tal atleten varierend van 15 jaar tot "jonge" veertigers. zowel dames als heren.

Bij deze kan dit dan worden afgesloten, me dunkt.

dario
Forum-lid

dario 19 mar 2009 11:49

Welwel, ik had niet gedacht dat zo'n 'onschuldig' vraagje zo'n discussie zou kunnen teweegbrengen! :D
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

corniel
Forum-lid HC

corniel 06 apr 2009 17:35

Afbeelding

Afgelopen zaterdag in het winderige Warns (te Fryslân).

markus
Forum-lid

markus 06 apr 2009 18:11

ziet er nice uit, dikke fiets zo te zien :)

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 06 apr 2009 18:28

corniel,

Hoe kom je aan dat formaat van die foto? Vanaf die site kan je ze niet opslaan... En vanmij zijn ook wel wat leuke foto's gemaakt. (pagina 12 + 13)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

corniel
Forum-lid HC

corniel 06 apr 2009 19:01

@Geert Jan: ik heb printscreen gebruikt en vervolgens uitgeknipt met een bekend fotobewerkingsprogramma. ;)

Maar als je de HTML doorspit vind je wellicht ook andere wegen naar Rome (lees de url naar het plaatje)

@markus: mijn fiets is niet dik!!!! 9,120 kg schoon aan de haak! Daar dromen ze van op pro-anna-sites ;). (Tanx voor het compliment :))

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 06 apr 2009 19:07

Ik heb ook print screen gebruikt alleen dan zijn die foto's vet klein. En als ik m uitvergroot word ie heel korrelig.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

corniel
Forum-lid HC

corniel 06 apr 2009 19:08

Je moet natuurlijk wel een printscreen doen van de maximale grootte ;)

Plaats reactie