of je de info al dan niet ergens kunt uploaden heeft toch geen invloed op het nu van het registeren van snelheid/afstand (die totaal virtueel is)?synapse schreef:Niet als je je rit en alle relevante gegevens wilt uploaden naar Trainingpeaks.
Garmin Edge 1000
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Wie hou je dan voor de gek...
Indoor kilometers tellen niet mee, dat weet iedereen.
Ik upload ook mijn indoorritten naar Trainingpeaks, en daar is de afgelegde snelheid gewoon 0. Werkt prima...
Indoor kilometers tellen niet mee, dat weet iedereen.
Ik upload ook mijn indoorritten naar Trainingpeaks, en daar is de afgelegde snelheid gewoon 0. Werkt prima...
- vrderuiter
- Forum-lid
Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
-
- Forum-lid HC
Bij mij is de afgelegde snelheid altijd 0.havana schreef: en daar is de afgelegde snelheid gewoon 0.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb nu de K-Edge XL front mountvrderuiter schreef:Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- vrderuiter
- Forum-lid
Dank, die heb ik ook. Het liefst heb ik echter weer een mount die aan de voorkant stuurpen vast zit, zoals de Tillquist mounts.
Deze van Rec-Mounts? Met deze mount kan je ook een GoPro of een Garmin camera bevestigen mocht je dat willen.Maar dat moet uiteraard niet.vrderuiter schreef:Dank, die heb ik ook. Het liefst heb ik echter weer een mount die aan de voorkant stuurpen vast zit, zoals de Tillquist mounts.
http://www.amazon.co.uk/Rec-mounts-Out- ... rec-mounts
Waarom is Tillquist eigenlijk gestopt?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wie had er ook alweer ooit een Taaltopic geopend?ericpeters schreef:Bij mij is de afgelegde snelheid altijd 0.havana schreef: en daar is de afgelegde snelheid gewoon 0.
Less is bore
Ikke niet Oh ja, wel. Afgelegde AFSTAND, nou goed
- vrderuiter
- Forum-lid
Ik zal eens naar de rec-mounts kijken, dank i-mac.
Havana, ik heb geen idee, ik heb ook online gezocht naar een mogelijke verklaring, maar niets gevonden. Kan me voorstellen dat je (zoals bij) iets leuks probeert te doen, maar dat je daarbij ook een hoop gezeik te verwerken krijgt en dat hij daar geen zin meer in had. Wellicht...
Havana, ik heb geen idee, ik heb ook online gezocht naar een mogelijke verklaring, maar niets gevonden. Kan me voorstellen dat je (zoals bij) iets leuks probeert te doen, maar dat je daarbij ook een hoop gezeik te verwerken krijgt en dat hij daar geen zin meer in had. Wellicht...