Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het nooit zo met Blaak gehad, maar deze move + afspraak met de ploeg vind ik dan wel weer stoer. Zwangerschap zou nooit een issue mogen zijn, maar wel goed dat het hier zo helder is gemaakt.
Less is bore
Hoezo, zwanger op de fiets? Fietsen tot een week voor de bevalling? Neen toch, zwanger worden zal stoppen worden. En dan bevallen, dan moederschapsrust en dan terug op niveau komen. Twee jaar zullen zo voorbij zijn. Financieel goed gezien als je dat voor elkaar krijgt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je je in de case verdiept voordat je deze opmerking tikte?lugosi schreef: ↑03 feb 2022 09:07 Hoezo, zwanger op de fiets? Fietsen tot een week voor de bevalling? Neen toch, zwanger worden zal stoppen worden. En dan bevallen, dan moederschapsrust en dan terug op niveau komen. Twee jaar zullen zo voorbij zijn. Financieel goed gezien als je dat voor elkaar krijgt.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
In een normale werknemersverband is het toch op die manier prima geregeld. Gek eigenlijk dat het voor een sportvrouw iets bijzonders is om het gewoon zo geregeld te hebben.lugosi schreef: ↑03 feb 2022 09:07 Hoezo, zwanger op de fiets? Fietsen tot een week voor de bevalling? Neen toch, zwanger worden zal stoppen worden. En dan bevallen, dan moederschapsrust en dan terug op niveau komen. Twee jaar zullen zo voorbij zijn. Financieel goed gezien als je dat voor elkaar krijgt.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Case? Verdiept?daniel1975 schreef: ↑03 feb 2022 14:43
Heb je je in de case verdiept voordat je deze opmerking tikte?
Ik heb het persbericht gelezen.
Ik zou graag de gewone werknemer leren kennen die een tweejarig contract versiert waarbij zij (?) de werkgever vertelt dat ze probeert zwanger te geraken en dan meer dan een jaar niet beschikbaar is. Misschien is dat weggelegd voor de bijzondere niet gewone werknemer maar de mevrouw aan de kassa van de Jumbo zal het niet lukken (wat de wet ook zegt) en die kan dan in principe gewoon blijven werken tot op het laatst afgezien verwikkelingen.MarkVeenstra schreef: ↑03 feb 2022 15:29In een normale werknemersverband is het toch op die manier prima geregeld. Gek eigenlijk dat het voor een sportvrouw iets bijzonders is om het gewoon zo geregeld te hebben.
En je punt is? SDWorx en Blaak hebben een contractverlenging tot 2024 afgesproken waarbij ze het respecteren mocht zij tussentijds zwanger worden. Waarom moeten wij daar iets van vinden?lugosi schreef: ↑03 feb 2022 17:14Ik zou graag de gewone werknemer leren kennen die een tweejarig contract versiert waarbij zij (?) de werkgever vertelt dat ze probeert zwanger te geraken en dan meer dan een jaar niet beschikbaar is. Misschien is dat weggelegd voor de bijzondere niet gewone werknemer maar de mevrouw aan de kassa van de Jumbo zal het niet lukken (wat de wet ook zegt) en die kan dan in principe gewoon blijven werken tot op het laatst afgezien verwikkelingen.MarkVeenstra schreef: ↑03 feb 2022 15:29In een normale werknemersverband is het toch op die manier prima geregeld. Gek eigenlijk dat het voor een sportvrouw iets bijzonders is om het gewoon zo geregeld te hebben.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dus ze zou geen contract moeten krijgen omdat ze hoopt zwanger te raken. Dat ze zwanger wil worden is niet zo gek, dus gewoon zien wat er van komt. Ik neem aan dat je partner, geen idee of je die hebt, thuis is gaan zitten omdat ze graag zwanger wilde worden.
De ellende dat het zo naar buiten is gebracht dat ze er regelmatig naar gevraagd zal worden.