Giro 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb me in retrospectief wel verbaasd over het feit dat Jumbo de halve koers op kop sleept om vervolgens niet mee te kunnen met de eerste aanval. (Op exact 5,5 km trouwens dus poll gewonnen )
Hoop dat Thomas zich kan weren tegen Almeida in de tijdrit!
Hoop dat Thomas zich kan weren tegen Almeida in de tijdrit!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
G is verassend sterk hij staat wat mij betreft op pole position deze giro te winnen.
JV aka het "sterkste team ter wereld" lijkt deze giro zich wederom misrekend te hebben.
0 ritten, en een kopman die de verwachtingen nog niet waar lijkt te maken. ( dit kan een gevolg zijn van ouderdom of valpartijen / het weer ).
Daarnaast is de omkadering in handen van voormalige Sunwebbers waarbij ik enige vraagtekens zet.
JV aka het "sterkste team ter wereld" lijkt deze giro zich wederom misrekend te hebben.
0 ritten, en een kopman die de verwachtingen nog niet waar lijkt te maken. ( dit kan een gevolg zijn van ouderdom of valpartijen / het weer ).
Daarnaast is de omkadering in handen van voormalige Sunwebbers waarbij ik enige vraagtekens zet.
Laatst gewijzigd door bankrenner op 23 mei 2023 20:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij TJV voor de Giro ook de helft van de renners moeten vervangen, maar uiteindelijk moet Roglic het natuurlijk doen. Zolang er voor het klassement wordt gefietst, is er ook geen ruimte voor een etappe overwinning. Dat was vorig jaar met Koen Bouwman anders. Die Sunwebbers die met Dumoulin de Giro hebben gewonnen?
-
- Forum-lid
Misrekenen als je na 16 etappes op 30 seconden van de leider staat?
Ja, laatste rit viel (wat) tegen maar zo dramatisch zie ik het nog niet.
Nog twee bergritten en een tijdrit voordat we de definitieve conclusies kunnen trekken.
Ja, laatste rit viel (wat) tegen maar zo dramatisch zie ik het nog niet.
Nog twee bergritten en een tijdrit voordat we de definitieve conclusies kunnen trekken.
-
- Forum-lid
Kooij had hier al 2 etappes kunnen pakken met een beetje geluk en ondersteuning.EmPeHa schreef: ↑23 mei 2023 19:54 Bij TJV voor de Giro ook de helft van de renners moeten vervangen, maar uiteindelijk moet Roglic het natuurlijk doen. Zolang er voor het klassement wordt gefietst, is er ook geen ruimte voor een etappe overwinning. Dat was vorig jaar met Koen Bouwman anders. Die Sunwebbers die met Dumoulin de Giro hebben gewonnen?
-
- Forum-lid
De focus (wat betreft afzeiken) van REV is hier op JV/Roglic overgegaan.
Wat eerder werd geschreven: slag verloren, maar de oorlog nog niet. We gaan het donderdag zien. Wellicht wordt er weer mooi plan uit de hoge hoed getoverd.
Wat eerder werd geschreven: slag verloren, maar de oorlog nog niet. We gaan het donderdag zien. Wellicht wordt er weer mooi plan uit de hoge hoed getoverd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De leeftijdskaart kan ik elk geval niet getrokken worden, Thomas is nog ouder
Less is bore
Thomas is in principe de betere tijdrijder. Vorig jaar in de laatste tijdrit in de Tour nog 4e op Rocamadour, na VanAert, Vignegaard en Pogi op slechts 30 seconden over 40 km. Ook bergop kan hij een hoog tempo vasthouden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zet toch ook mijn kaarten op Thomas. Weet hoe hij een GT kan winnen, heeft een degelijke tijdrit en een ervaren ploegleiding.
Less is bore
Ik zei voordat ze de halve ploeg moesten vervangen al dat Jumbo niet genoeg goede renners heeft om twee superploegen op te stellen. Nu was het dankzij Kuss net goed genoeg maar Roglic is bijna nooit goed in de derde week
Het zal tussen Thomas en Almeida gaan, tenzij Roglic nog een keer een superdag heeft.
Het zal tussen Thomas en Almeida gaan, tenzij Roglic nog een keer een superdag heeft.
Campagnolo Ultra Dork