tour 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt ja! alleen heel jammer dat ce Franse regie er geen aandacht aan besteedt!!!!
Ik krijg steeds meer een hekel aan die Franse ellende !!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- thestudent
- Forum-lid HC
Breng de ASO en de tv uitzending aan een stel Zuid-koreanen en ineens is alles op en top georganiseerd. En belangenloze regie want er zijn nog niet echt goede fietsende koreanen...
Frankrijk is een mooi land, maar fransen zitten liever langer aan de lunch dan dat ze hun zaken eens goed regelen. Ze kunnen het echt wel, ze ervaren die druk om t te doen alleen niet.
Frankrijk is een mooi land, maar fransen zitten liever langer aan de lunch dan dat ze hun zaken eens goed regelen. Ze kunnen het echt wel, ze ervaren die druk om t te doen alleen niet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik moest vandaag met die toeschouwer gekte toch ook weer aan dit ( voor mij) legendarische moment uit de giro 2014 denken. Probeer dit maar eens zo uit te voeren terwijl je monte zoncolan opfietst.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Mij lijkt het parcours aan te sluiten op Pogi's mogelijkheden (punchy stukjes steil klimmen en langere stukken minder steil), + dit jaar lijkt Jumbo-Visma's voorsprong qua TT materiaal geslonken, zoniet helemaal teniet gedaan. Aan de andere kant lijkt Pogi wel iets vermoeider dan Jonas.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pogi heeft theoretisch een iets mindere basis door die valpartij in LBL.
Mentaal lijken ze allebei wel sterk en ogenschijnlijk ook de lol van het spelletje wel in te zien.
Jonas voordeel van het als laatste starten.
Mentaal lijken ze allebei wel sterk en ogenschijnlijk ook de lol van het spelletje wel in te zien.
Jonas voordeel van het als laatste starten.
Less is bore
Ik durf geen voorspelling te doen. Heeft een van de twee een mindere dag dan loop de ander een minuut uit, maar voor hetzelfde geld zitten ze in dezelfde seconde. Beiden vertonen nog geen tekenen van zwakte in ieder geval. Vingegaard zag er gisteren iets frisser uit, maar neemt geen risico om aan te vallen dus zo goed zal hij zich ook niet gevoeld hebben. Een lekke band of verkeerde inschatting in een bocht kan de Tour beslissen op dit moment.