Cervélo
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
Je heb nu wel meer kans op meer kleurstellingen als dit door gaat.
Hum, Cervelo Blauw?? wel even wennen denk ik:/
Hum, Cervelo Blauw?? wel even wennen denk ik:/
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Het tenue zal dan vast aangepast worden aan de Cervelo kleuren.
Meer zwart, rood en wit, mmmm.... zoe dus!:
Uploaded with ImageShack.us
Meer zwart, rood en wit, mmmm.... zoe dus!:
Uploaded with ImageShack.us
Niets is wat het lijkt..
Net m'n S1 frame opgehaald, helemaal top
Echter zit er 1 kleine beschadiging van 1 mm op het frame, waar normaal zwarte verf hoort te zitten. Het was het laatste frame dat ze hadden in mijn maat en is speciaal voor mij afgebroken. Wat moet ik nu doen? Even langs gaan vragen of ze nog een lakstiftje hebben om dat kleine stukje aan te stippen of?
Het zit niet echt in het zich maar neem aan dat dit dan een zwakke plek kan worden van het frame qua lak laag.
Any how, wat zal ik doen?
Owja heb het frame speciaal naar 900 euro gekregen, zodat ik en een goede fietsmaker en niet naar vos hoefde.
Echter zit er 1 kleine beschadiging van 1 mm op het frame, waar normaal zwarte verf hoort te zitten. Het was het laatste frame dat ze hadden in mijn maat en is speciaal voor mij afgebroken. Wat moet ik nu doen? Even langs gaan vragen of ze nog een lakstiftje hebben om dat kleine stukje aan te stippen of?
Het zit niet echt in het zich maar neem aan dat dit dan een zwakke plek kan worden van het frame qua lak laag.
Any how, wat zal ik doen?
Owja heb het frame speciaal naar 900 euro gekregen, zodat ik en een goede fietsmaker en niet naar vos hoefde.
Gewoon even een lakstiftje kopen van Motip bij een automaterialen zaak. Kost weinig en prima zelf te doen.
http://www.motip.com/?page=23&id=532
http://www.motip.com/?page=23&id=532
Niets is wat het lijkt..
Gauw gaan rijden en wat steenslag oplopen, doet het wat minder pijn.
Gewoon even aanstippen inderdaad. Blijft een gebruiksvoorwerp...
Gewoon even aanstippen inderdaad. Blijft een gebruiksvoorwerp...
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Lak is hetgene wat me niet bevallt aan mijn R3. Op bijna alle gedeeltes van het frame is er lak af: rond het BB, Bovenbuis, voorvork, achterbrug. Alleen op de voorvork heb ik dat met een lakstiftje bijgewerkt maar de lak van die lakstift is grijzig verkleurd waardoor het niet uitziet. Mijn Giant TCR Composite is 5 jaar ouder en heeft geen enkele lakbeschadiging en toch veel meer KM. Spuiten zie ik eigenlijk ook niet zitten.
Alleen mijn Oakley Radar Metallic white is nog erger, daar bladerd het gewoon vanaf.
Alleen mijn Oakley Radar Metallic white is nog erger, daar bladerd het gewoon vanaf.
Vandaag alweer vastgesteld: telkens ik de zadelpen van mijn P3 met een momentsleutel aanspan op het aangegeven moment (nl. 4Nm) zakt het zadel na een tijdje rijden... nogal sneu dat ze daar 4Nm op zetten en dan blijkt dat die 4Nm niet voldoende is om een rijder van 60kg te dragen. Dus eigenlijk moet je hem altijd overspannen. Ik draai ze dus best met de hand aan!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:Vandaag alweer vastgesteld: telkens ik de zadelpen van mijn P3 met een momentsleutel aanspan op het aangegeven moment (nl. 4Nm) zakt het zadel na een tijdje rijden... nogal sneu dat ze daar 4Nm op zetten en dan blijkt dat die 4Nm niet voldoende is om een rijder van 60kg te dragen. Dus eigenlijk moet je hem altijd overspannen. Ik draai ze dus best met de hand aan!
Ik had dit probleem ook. Zadelpen op 6Nm met montagepasta voor carbon. Zakte een 2-3 mm naar beneden na 2 ritten. Zadelpen nog iets strakker aangedraaid, nog steeds zakken tijdens een rit.
Alles gedemonteerd(ook de klem)(zag toen een hele kleine indeuking van het te strakke aandraaien!!), alles schoongemaakt (ook de staande buis), ruim pasta gebruikt en vast op 5 Nm (max. volgens de pen). Nu blijft ie prima op hoogte.
Dus misschien een keer alles goed schoonmaken en opnieuw in de pasta?