Die man is toch de QAnon-sjamaan Jake Angeli ? Lijkt me sterk dat QAnon meedoet aan BLM protesten.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Ja, dat is inderdaad Jake Angeli. Die ging enkel naar BLM protesten om de BLM demonstranten te provoceren. Hij is een fanatiek QAnon aanhanger en dan ben je sowieso Trump supporter (die geloven immers dat Trump de wereld beschermd tegen een door de Clinton's geleid deep state pedofielennetwerk)
https://youtu.be/22d6tRXxVeg
https://youtu.be/22d6tRXxVeg
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 07 jan 2021 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Weer wat geleerd.. Toch een soort beroepsprovocacteur, maar iets anders dan dat ik had geïnterpreteerd.
Het hele QAnon verhaal is een soort van schaduwwereld waar ik weinig weet van heb geloof ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tot op heden weet ik niet beter dat kinderen een kleine rol spelen bij de verspreiding. Corrigeer mij vooral wanneer het RIVM inmiddels andere inzichten heeft.
Ik geloof direct dat er best gevallen bekend zijn waar jonge kinderen wel een rol hebben gespeeld, maar gelijkertijd hebben we zelf ervaren dat het risico gering is (8 jarige de hele dag binnen in huis inclusief avondeten, en bleek achteraf op dat moment al Covid te hebben, we allemaal niet).
Ik vraag mij dan vooral af wat het nut van de sluiting van de scholen is. Volgens ons kabinet om de papa's en mama's thuis te houden. Maar volgens mij zaten heel veel van die papa's en mama's al thuis. En veel van de papa's en mama's die dat niet deden, hebben een baan die ze niet thuis kunnen doen. Dan lijkt het effect niet heel erg groot.
En stel nu dat 25% (en dat lijkt mij veel) van de beroepsbevolking kinderen in een leeftijd heeft, dat je thuis moet blijven. En dat 50% daarvan al thuisblijft. Dan zou de maatregel hooguit effect hebben op 12.5% van die beroepsbevolking. Mocht de helft daarvan niet in de gelegenheid zijn om thuis te werken (onderwijs, zorg, fabrieksmedewerker, etc), dan houd je nog 6,25%. Dan zou ik bijna durven concluderen 'niet doen'.
Ik geloof direct dat er best gevallen bekend zijn waar jonge kinderen wel een rol hebben gespeeld, maar gelijkertijd hebben we zelf ervaren dat het risico gering is (8 jarige de hele dag binnen in huis inclusief avondeten, en bleek achteraf op dat moment al Covid te hebben, we allemaal niet).
Ik vraag mij dan vooral af wat het nut van de sluiting van de scholen is. Volgens ons kabinet om de papa's en mama's thuis te houden. Maar volgens mij zaten heel veel van die papa's en mama's al thuis. En veel van de papa's en mama's die dat niet deden, hebben een baan die ze niet thuis kunnen doen. Dan lijkt het effect niet heel erg groot.
En stel nu dat 25% (en dat lijkt mij veel) van de beroepsbevolking kinderen in een leeftijd heeft, dat je thuis moet blijven. En dat 50% daarvan al thuisblijft. Dan zou de maatregel hooguit effect hebben op 12.5% van die beroepsbevolking. Mocht de helft daarvan niet in de gelegenheid zijn om thuis te werken (onderwijs, zorg, fabrieksmedewerker, etc), dan houd je nog 6,25%. Dan zou ik bijna durven concluderen 'niet doen'.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Vooral niet als je beseft dat die 6.25% alle hulptroepen in aan het zetten is om hun kinderen nog enigszins fatsoenlijk onderwijs te bieden en gelijktijdig hun eigen werk te kunnen blijven doen
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat is soort van 'out of the box denken' voor gevorderden. De meesten van ons zouden daar zwaar aan de paddo's voor moeten gaan, maar deze lui hebben die gave van zichzelf
Tja, dan blijk ik maar een simpel persoontje te zijn. Ik zie Trump vooral als een klein kind dat zijn zin wil hebben en totaal geen zicht heeft de consequenties van eigen gedrag.
Toevallig ben ik recent aan de bio van Barack Obama begonnen. Het is moeilijk te beseffen dat het pas 4 jaar geleden is dat hij plaatsmaakte voor deze onplezierige man.
insta #gravelgremmen
Die pil heb ik ook thuis liggen. Ga ik aan beginnen nadat ik deze (on topic!!!) uit heb
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vanmorgen een stuk in de Volkskrant. De verpleeghuizen zijn klaar om te vaccineren, maar de toestemming van de familie van de grotendeels demente bewoners is niet geregeld door allerlei bureaucratische redenen. Je vraagt je af wat men de hele zomer heeft gedaan....
https://nos.nl/l/2363486
Is het echt zo'n drol of wordt ie bewust door zijn ambtenaren verkeerd geïnformeerd?
Is het echt zo'n drol of wordt ie bewust door zijn ambtenaren verkeerd geïnformeerd?
Beiden gok ik. Maar hij is wel eindverantwoordelijk.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?