Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
De officiële lezing is anders, maar ik word er steeds meer zeker van, dat CDA zich achter de oren ging krabben na de afgelopen maanden en Hugo vriendelijk verzocht heeft om, vrijwillig, afstand te doen van de troon ivm de verkiezingen.
Dat idee had ik direct. Ik geloof dat Hugo een goede bestuurder is, maar op zijn plek hebben we iemand nodig met andere (vooral organisatorische) kwaliteiten. En ik ben bang dat Hugo die kwaliteiten niet voldoende heeft. Andere tijden, vragen om een andere aanpak en dus ook andere kwaliteiten......
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Joseba raakt geïrriteerd door het in onomvloersde termen kritiek hebben op de beleidsmakers. Hij kan het niet nalaten om daar iedere keer op te reageren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ongetwijfeld waar, maar dat heeft met meer publieke opinie dan met functioneren te maken gok ik. Al hangen die twee wel weer nauw samen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Publieke opinie wordt deels veroorzaakt door het matige functioneren en deels door het feit dat Hugo steeds het slechte nieuws mag brengen.
Rutte doet dat een stuk handiger en om een of andere reden blijft dat minder aan hem plakken dan bij Hugo.
Overigens heb ik de hoop op een volledige vaccinatieronde per 1 oktober al lang opgegeven. Dat Sanofi bijv pas in oktober komt weet ik al paar weken. Dus snap niet dat zo stug Q3 gecommuniceerd werd door de overheid.
Rutte doet dat een stuk handiger en om een of andere reden blijft dat minder aan hem plakken dan bij Hugo.
Overigens heb ik de hoop op een volledige vaccinatieronde per 1 oktober al lang opgegeven. Dat Sanofi bijv pas in oktober komt weet ik al paar weken. Dus snap niet dat zo stug Q3 gecommuniceerd werd door de overheid.
Dat de PVV de grootste partij wordt denk ik
Less is bore
Ik voel mij met geen enkele partij gebonden. Ik sluit mij dus zeker niet aan bij Geert.
De Jonghe is de sjaak op dit moment. Die kan niets goed doen met 17 miljoen bondscoaches in dit land. Hij is ook grotendeels afhankelijk van de aanvoer van de flanken, euh, ik bedoel, van onderen. Ook al is hij eindverantwoordelijk.
Toch lukt het Rutte beter om een slechte boodschap te brengen en raakt hij niet direct van de wijs door lastige vragen. De Jonghe vind ik, en dat is geheel persoonlijk, soms onzeker overkomen. En dan weet je het, de wolven slaan direct toe.
Kritiek heb ik zeker wel. Maar het ligt niet aan een persoon. Nu krijgt een of twee mensen de rotte tomaten op hun hoofd. En daarnaast, zou ik het beter doen? Waarschijnlijk niet. Er zijn zoveel ins en outs die niet bekend zijn. En het blijft een gegeven, deze hele situatie is nieuw voor iedereen. En iedereen is zoekend, in de mist, naar een oplossing.
De Jonghe is de sjaak op dit moment. Die kan niets goed doen met 17 miljoen bondscoaches in dit land. Hij is ook grotendeels afhankelijk van de aanvoer van de flanken, euh, ik bedoel, van onderen. Ook al is hij eindverantwoordelijk.
Toch lukt het Rutte beter om een slechte boodschap te brengen en raakt hij niet direct van de wijs door lastige vragen. De Jonghe vind ik, en dat is geheel persoonlijk, soms onzeker overkomen. En dan weet je het, de wolven slaan direct toe.
Kritiek heb ik zeker wel. Maar het ligt niet aan een persoon. Nu krijgt een of twee mensen de rotte tomaten op hun hoofd. En daarnaast, zou ik het beter doen? Waarschijnlijk niet. Er zijn zoveel ins en outs die niet bekend zijn. En het blijft een gegeven, deze hele situatie is nieuw voor iedereen. En iedereen is zoekend, in de mist, naar een oplossing.
Tja, het is makkelijk prijsschieten op zo'n figuur die is opgezadeld met een lastige taak, en waarbij elke misser breed wordt uitgemeten.
Dat het geen gladde prater is maakt het voor hem niet makkelijker.
Dat het geen gladde prater is maakt het voor hem niet makkelijker.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Geen gladde prater?!
Die man presteert het om in 1000 woorden helemaal niets te zeggen.
Maar alle lofzang ten spijt: in dit geval heeft hij de kamer bewust verkeerd geïnformeerd. Dat heeft dus niet veel met de zwaarte en verantwoordelijkheid van zijn interim-taak te maken. Dat is gewoon een hele slechte omgang met je ministerschap.
Die man presteert het om in 1000 woorden helemaal niets te zeggen.
Maar alle lofzang ten spijt: in dit geval heeft hij de kamer bewust verkeerd geïnformeerd. Dat heeft dus niet veel met de zwaarte en verantwoordelijkheid van zijn interim-taak te maken. Dat is gewoon een hele slechte omgang met je ministerschap.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik denk dat het verhaal toch iets anders is. Nederland heeft de vaccins samen met de EU gekocht, dus de Nederlandse overheid zal het ook moeten doen met de info die ze daar vandaan krijgen. Ik vraag me ook af hoe fijn de farmaceutische industrie het vindt als uit ieder land allerlei organisaties info komt opvragen.