Wat heb jij voor het laatst gekocht?
omdat ik ze nog niet had, ik weer ga fietsen en de wind nog best fris is:
BBB raceshields handschoenen
en een paar met korte vingers: omdat ik soms na een uurtje een paar dode vingers krijg:
BBB high comfort handschoenen
En ook nog maar een nieuw fietsshirtje, omdat ik niet steeds na een ritje dat ene shirtje wil staan wassen:
BBB raceshields handschoenen
en een paar met korte vingers: omdat ik soms na een uurtje een paar dode vingers krijg:
BBB high comfort handschoenen
En ook nog maar een nieuw fietsshirtje, omdat ik niet steeds na een ritje dat ene shirtje wil staan wassen:
Omdat Serge de tubes niet op voorraad had , 4x Vittoria EVO CS2 tubes gekocht. Nu alleen nog de Vittoria Magic Mastik ergens bestellen - kijken of het echt zo goed is.rene schreef:Voor de voorraadkast
3x Vittoria Corsa Elite 25mm tubes
4x Binnen remkabel
1x Ritchey drop - in headset voor de cyclocrosser van mijn zoon
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik hoor eigenlijk alleen slechte ervaringen. Laat je jouw ervaring ook weten?rene schreef:Omdat Serge de tubes niet op voorraad had , 4x Vittoria EVO CS2 tubes gekocht. Nu alleen nog de Vittoria Magic Mastik ergens bestellen - kijken of het echt zo goed is.rene schreef:Voor de voorraadkast
3x Vittoria Corsa Elite 25mm tubes
4x Binnen remkabel
1x Ritchey drop - in headset voor de cyclocrosser van mijn zoon
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Clubkleding, een setje kort/kort + trui lange mouw en gilet.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Mijn eerste ervaring met Vermarc. Ik ben benieuwd, met name met bibs ben ik nogal kieskeurig.
Dus wanneer jullie mij opeens in een effen zwarte bib zien rijden.....
Wiliertoerist schreef:Mijn eerste ervaring met Vermarc. Ik ben benieuwd, met name met bibs ben ik nogal kieskeurig.
(Als het het clubsetje is, wat ik denk....)
De zomerbroek is van de Vermarc PRR serie. Is echt een prima broek. Bevalt de meeste mensen goed. Daar zou ik me geen zorgen over maken