foto van je fiets
Dank je! Ik zie dat jij ook zo'n goede smaak hebt
Waarschijnlijk omdat de meesten foto's maken met de smartphone. Tijdens plezierritjes neem ik meestal een camera met een goede lens mee. Lekker onderweg fotograferenrob74 schreef: ↑17 mei 2020 08:06 hehe.,.... eindelijke eens iemand die weet hoe die deftig een foto van zijn fiets moet maken. Stukken beter dan al die foto's met een paar lelijke prullenbakken op de achtergrond en vanuit een fout (vaak te hoog) gezichtspunt genomen.
Helaas heb ik nooit fan kunnen worden van dat celeste groen van Bianchi
Als je celeste niet mooi vindt, dan zal je de mint groene kleur van een Orbea ook niet blij van worden?
Daar zat ik eerst aan te denken.
Ziek het goed dat daar een simpel FSA Vero triepeltje op zit?Supergrover schreef: ↑17 mei 2020 13:07 CUT
(Heb een zwarte Bianchi, is vloeken in de Italiaanse kerk, maar vind hem zelf erg mooi..)
Ik vind dat goed, lekker eigenwijs.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Supergrover
- Forum-lid HC
Scherp gezien, zat er al op bij aanschaf, was er nog niet van gekomen om te switchen. Maar stoort eigenlijk niet voor deze simpele wielertoerist...Keezx schreef: ↑17 mei 2020 20:26Ziek het goed dat daar een simpel FSA Vero triepeltje op zit?Supergrover schreef: ↑17 mei 2020 13:07 CUT
(Heb een zwarte Bianchi, is vloeken in de Italiaanse kerk, maar vind hem zelf erg mooi..)
Ik vind dat goed, lekker eigenwijs.
Prachtige fiets die met deze updates weer jaren mee kan. Mooi dat het model zo tijdloos is en je volgens mij de komende jaren nog niet verleidt hoeft te worden voor een nieuwe
Grappig hoe totaal anders de CC rijdt dan m'n Propel. Zwaar en sloom natuurlijk, maar wel heel erg stabiel en comfortabel
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Toch wel heel erg lekker om na 8 weken compleet binnen te zijn geweest weer naar buiten te mogen. Vandaag was mijn 3e ochtend rit sinds vorige week maar we mogen enkel binnen de stadsgrens fietsen. Gelukkig is Barcelona heel rijk aan mooie wegen om te fietsen binnen de stadsgrens
Daar in de verte zie je 15% en 17%....... daarna kwam de knaller van 25%
Daar in de verte zie je 15% en 17%....... daarna kwam de knaller van 25%
Mini v-brakes werken wel met shifters, heb ik ook (voorbeeld https://www.bike24.com/p235122.html). De normale v brakes ook, maar dan heb je een travel agent nodig. Dat is wel even wat gepriegel.
Mini V-brakes inderdaad. Oude 9-speed STI's verplaatsen alsnog vrij weinig kabel trouwens (bij latere groepen heeft Shimano dat aangepast) dus de blokjes staan vrij dicht op de velg, en de boel voelt een beetje sponzig. Het remt dan wel weer hard.
Laatst gewijzigd door scepticus op 18 mei 2020 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik heb ze in gebruik samen met 105 5800 shifters. Het staat inderdaad dichter op je velg dan een normale remklauw. Maar het gaat prima.