Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- fietser1972
- Forum-lid
Omdat een mens nooit genoeg fietsen kan hebben ( de bekende n+1 regel), gisteren een nieuwe telg toegevoegd aan mijn Specialized collectie. Na een Venge, een Crux en een Diverge een Carve 29er gekocht voor een mooie prijs via MP. Fiets is weinig gebruikt en ziet er zeer netjes uit. Nu voor elke ondergrond en seizoen een fiets in de schuur hangen!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Deze morgen in de lidl een fietsstandaard gaan halen. Let wel, in Belgie
- Supergrover
- Forum-lid HC
dan moet je een aardige schuur hebben er vanuitgaande dat er ook nog fietsen van het gezin in staan...fietser1972 schreef:Omdat een mens nooit genoeg fietsen kan hebben ( de bekende n+1 regel), gisteren een nieuwe telg toegevoegd aan mijn Specialized collectie. Na een Venge, een Crux en een Diverge een Carve 29er gekocht voor een mooie prijs via MP. Fiets is weinig gebruikt en ziet er zeer netjes uit. Nu voor elke ondergrond en seizoen een fiets in de schuur hangen!
- boswielrenner
- Forum-lid
Assos Raincap. Heerlijk fietspetje voor kou en nat weer.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
@ Boswielrenner -> Mooi petje ... YMCA
En omdat de kou nog niet echt uit de lucht is deze broek besteld :
Assos UNO S5 LL Bibtight in de aanbieding bij Hopmans voor < € 100,-
En omdat de kou nog niet echt uit de lucht is deze broek besteld :
Assos UNO S5 LL Bibtight in de aanbieding bij Hopmans voor < € 100,-
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- fietser1972
- Forum-lid
Ik heb niet zo'n hele grote schuur maar slaag erin om in totaal 2 stadsfietsen, mijn vier Specialized fietsen, de fitnessbike van mijn vriendin en een singlespeed te stallen.Supergrover schreef:
dan moet je een aardige schuur hebben er vanuitgaande dat er ook nog fietsen van het gezin in staan...
De meeste fietsen hangen aan een wandsysteem. Zo houd ik ruimte over voor een werkbank en plaats voor een Tacx spider montagestandaard om aan de fietsen te klussen.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, was ook mijn eerste gedachterene schreef:@ Boswielrenner -> Mooi petje ... YMCA
Less is bore
Void Hyper Ride LS Jersey
Al paar ritten mee gemaakt, prima jasje voor temperaturen zoals nu.
Nog niet getest in regen.
Vakjes achterop hadden alleen iets groter gemogen.
En voor de verzameling schoenen nog een extra setje Giro Empire SLX, alleen nu in het wit :
De oranje zitten zo lekker dat ik de witte ook wilde hebben en toevallig kwam ik aanbieding tegen
En voor de verzameling schoenen nog een extra setje Giro Empire SLX, alleen nu in het wit :
De oranje zitten zo lekker dat ik de witte ook wilde hebben en toevallig kwam ik aanbieding tegen
Wil je delen waar je ze hebt gevonden? Zo ja, graag !DDX schreef:Void Hyper Ride LS Jersey