Specialized
En hoe rijdt ie? Erg mooi!
@kxlight : 71,8 cm van hart bracket tot top zadel.
@havana : na 30 km is de welbekende bingokaart vol, kan niets anders zeggen. Maarrr nú serieus : gewoon goed fiets het. Niet superstijf, geen racemonster maar echt een genieters fiets. Ik ben nu 68 kg en fiets is zeker stijf genoeg voor mij, en weinig wind gevoelig nu met Bf5 aan de kust.
Zoals Tom Boonen ( 85 kg ) deze fiets testte, en deze fiets een 3 e plaats toekende in 2022 … een ideale fiets voor de wielertoerist in het window 0-30 km/h. Terwijl de wielertoerist een superstijve racebak wil hebben voor een window van 40 km/h plus …
@havana : na 30 km is de welbekende bingokaart vol, kan niets anders zeggen. Maarrr nú serieus : gewoon goed fiets het. Niet superstijf, geen racemonster maar echt een genieters fiets. Ik ben nu 68 kg en fiets is zeker stijf genoeg voor mij, en weinig wind gevoelig nu met Bf5 aan de kust.
Zoals Tom Boonen ( 85 kg ) deze fiets testte, en deze fiets een 3 e plaats toekende in 2022 … een ideale fiets voor de wielertoerist in het window 0-30 km/h. Terwijl de wielertoerist een superstijve racebak wil hebben voor een window van 40 km/h plus …
Laatst gewijzigd door rene op 16 apr 2024 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een lichte klimfiets zoals die eigenlijk door de fabrikanten zijn uitgefaseerd. Mooi gewicht!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gaaf hoor, mooie kleur ook! Lekker licht
Dit soort frames zijn veel minder windgevoelig, dat scheelt veel.
Dit soort frames zijn veel minder windgevoelig, dat scheelt veel.
54cm frame - oude kleine man
-
- Forum-lid
Wel eentje met een hele mooie fiets.
Op 2mm na mijn maten, ook een oude kleine man hier. Gezien de kwaliteit van jouw tweedehands aanbiedingen: geen fiets te koop?
Nee sorry @Raven : maar als je iets zoekt kan ik altijd helpen om iets te vinden tegen een goede prijs. Zo had ik dit S Works frameset goedkoper dan een normaal Æthos frame in de aanbieding.