Wielerseizoen 2024
De laatste tijd is hij zo goed dat hij bijna nooit hoeft te sprinten in een groepje. En Pedersen deed het perfect vorige week, zeker tegen een wat vermoeide vdPoel. Feit is dat hij tactisch gewoon heel sterk is en maximaal profiteert van fouten/onzekerheden van anderen (vraag maar aan vAert) Dat laatste is misschien wel het belangrijkste, een foutje tegen vdPoel is fataal, even twijfelen en je bent gezien.
Ik denk dat dat ook wel een vertekende vaststelling is door die valpartijen van Van Aert en de afwezigheid van Pogacar en in Gent-Wevelgem had hij toch ook niet de benen om Pedersen te lossen in de achtervolging op Milan of later in koers.
Wat wel is: hij heeft nu ook de capaciteiten om een lange solo te rijden. Tot een paar jaar geleden was de kans veel groter dat Van Aert het gat dicht kreeg in een koersverloop als de E3.
Wat wel is: hij heeft nu ook de capaciteiten om een lange solo te rijden. Tot een paar jaar geleden was de kans veel groter dat Van Aert het gat dicht kreeg in een koersverloop als de E3.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Sprint Pogi in Milaan San Remo was goed, komt gewoon naar plek 3, terwijl hij daarvoor ook al niet had stilgezeten en tussen de grote sprintmannen in. In de ronde van Catalonië sprint hij de laatste etappe nog naar de winst. Die man kan gewoon echt snel aankomen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Roglic onderuit in Baskenland.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ern Evenepoel pakt de boni’s in de tussensprint. Misschien niet heel chique tov Roglic maarja da's koers.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Wint VdP zondag ook in Roubaix?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het peleton heeft toch op Roglic gewacht na zijn val? Wat is er fout aan om toch nog even mee te doen aan een tussensprint waaraan trouwens ook vingegaard meedeed en derde of tweede werd denk ik.
Terzijde nog: Merlier en Hermans winnen vandaag op 2 fronten. Sterk voor 2 renners komende uit een sport van laag niveau.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Mathieu als grote favoriet. Pedersen en philipsen als outsiders. Madouas, lampaert, trentin, campenaerts, trentin,mozzato, pollitt, Naesen,bettiol,...zullen zeker hun rol spelen. Grote vraag: wat kan Merlier over die afstand?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wel indrukwekkend hoe Merlier won hoor! Jasper mist duidelijk zijn favoriete lead out
Eens kijken hoe dat zich eventueel op de baan in Roubaix gaat afspelen. Ik hoop stiekem dat het op zo’n sprint gaat aankomen maar als er één koers is die onvoorspelbaar is dan is het wel PR
Eens kijken hoe dat zich eventueel op de baan in Roubaix gaat afspelen. Ik hoop stiekem dat het op zo’n sprint gaat aankomen maar als er één koers is die onvoorspelbaar is dan is het wel PR
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind