Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 April 2005
Ik zei gisteren nog tegen mijn vrouw, hup jij de fietskelder in en m,n fiets in bedhahaha.
Met zo'n fiets zou je dat serieus kunnen overwegen ja! Schitterend ding zeg!!!
foto van je fiets
Echt een prachtige fiets, alles past ook perfect bijelkaar (zilveren accenten bij de bidonhouder en die gele banden en TDF spaak). Waarom heb je niet voor de carbon crankset gekozen, dat had er ook vast mooi opgestaan of was het geld op?
Zoals je weet ben ik geen Derosa-fan maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat je hier een hele mooie fiets te pakken hebt. Carbonnen cranks er op en je bent echt klaar (dat wordt overwerken! ). Ik zal eens opletten voor deze fiets en als er een paar veels te bruine benen bij zijn zal ik ff "Big Rosa!" roepen..
-
- Forum-lid
Big Rosa, wat een ding!!! Ik vind het niet echt mooi dat je zadelpen er zo laag in moet zitten, maar de rest maakt het helemaal goed!!! Ik zal ook op gaan letten of ik zo'n flitsend ding zij.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Schitterende fiets! Buizen lijken behoorlijk Big maar de foto kan vertekenen. Kleurstelling heel mooi afmontage ook. Een ding vind ik niet zo geweldig en dat is de verhouding frame zadelhoogte. Zeker als het zadel nog 1,5 cm omlaag gaat.
Fijne kilometers!
postamble();
Fijne kilometers!
postamble();
Alleen maar Campa en niets anders!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prachtige fiets!! Die zadelpen zou ik inderdaad ASAP vervangen voor een mooie ronde Recordpen. Het gewicht is misschien geen toppertje voor het geld, maar dat "probleem" heb ik ook met mijn Galileo. Geloof niet dat ik er een halve km. langzamer door rijdt
Less is bore