Het beste antwoord op de vraag wat is fout, wat kan echt niet?razenderoeland schreef:Niets ten nadele van jou hoor, maar je foto is natuurlijk wel erg foutbluv107 schreef:+1!
Wat is fout, wat kan echt niet?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Helpt dat een beetje voor het vallen op je kont?havana schreef:Ik heb dit seizoen iets van 30 schaatstrainingen afgewerkt in een oude Assos broek met zeem en beenstukken...
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
Té erg voor woorden. Ik haalde er laatst eentje in die én een pothelm had én compressiekousen en die heb ik toch even keihard uitgelachen (wat ie niet zo leuk vond ).
Ik vind compressiekousen ook niet kunnen, tenzij je er een hele goede reden voor hebt. Een vriend van mij had laatst een lichte blessure opgelopen met hardlopen. De fysio heeft hem toen aangeraden om voor het herstel compressiekousen te dragen. Ook met het fietsen. Het heeft hem wel geholpen!
Niet dat hij ze nu nog draagt, want het blijft geen porem!
Niet dat hij ze nu nog draagt, want het blijft geen porem!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
zielepoothavana schreef:Té erg voor woorden. Ik haalde er laatst eentje in die én een pothelm had én compressiekousen en die heb ik toch even keihard uitgelachen (wat ie niet zo leuk vond ).
-
- Forum-lid
Wat is fout, wat kan echt niet: Medefietsers uitlachen omdat ze bepaalde kleding dragen.