Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2016/2017

Pelep
Forum-lid

Pelep 07 feb 2017 09:35

oldandslow schreef:Gezichtsbedrog of alternatieve waarheden, misschien zitten die Russische hackers er wel achter. :D Iemand van het niveau van Wout van Aert die maar een serieuze concurrent heeft gaat toch niet zijn naam en carrière riskeren door met een motortje te rijden? Ik geloof er niets van.... Van Aert is wereldkampioen en van der Poel is de beste. Discussie gesloten, de rest is roddelpers en sensatiezoeken.
Mee eens! Trouwens voor de cross zaterdag - met de fameuze slipper van VA - was de UCI aan het controleren met hun fameuze Ipad, voor wat dat waard is.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 07 feb 2017 11:37

Pelep schreef:
scottpch schreef:Ja pelep, ik wel! ;)
Wuyts was constant aan het zeiken over de kleine foutjes van VdP, over hoe mooi vA op de fiets zat, hoe mooi hij de bochten rondde, hoe goed zijn techniek was, terwijl VdP gewoon bij hem wegfietste wanneer hij gas gaf en over de balkjes sprong, terwijl vA afstapte voor de balkjes!

Idd toen hij niets anders meer kon zeggen nadat VdP een gat had geslagen kwamen de loftuitingen.....

Ik hoor liever Maarten v Gramberen, maarja die mag alleen wat flashinterviewtjes doen!

Om je alternatieve feiten nog maar eens te ontkrachten:
Min 5 Vergelijking Wuyts aantal overwinningen en de quote "dat stemt tot nadenken"
Dus in het begin van de koers in tegenstelling tot wat je beweert.

Je kan natuurlijk zo een foute focus hebben dat je niks meer correct hoort. Geluid afzetten helpt ook.
Dat gezeur over Wuyts. Prima commentator. En inderdaad anders de klank uit of nog beter op de NOS afstemmen. Dan hoef je je niet aan Wuyts te ergeren maar zie je ook niets als er een klein , vaak oersaai schaatstoernooi is, waarbij de NOS-commentatoren nog 10x zo chauvinistisch zijn dan Wuyts.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 07 feb 2017 11:40

Pelep schreef:
oldandslow schreef:Gezichtsbedrog of alternatieve waarheden, misschien zitten die Russische hackers er wel achter. :D Iemand van het niveau van Wout van Aert die maar een serieuze concurrent heeft gaat toch niet zijn naam en carrière riskeren door met een motortje te rijden? Ik geloof er niets van.... Van Aert is wereldkampioen en van der Poel is de beste. Discussie gesloten, de rest is roddelpers en sensatiezoeken.
Mee eens! Trouwens voor de cross zaterdag - met de fameuze slipper van VA - was de UCI aan het controleren met hun fameuze Ipad, voor wat dat waard is.
Bij de WB in Valkenburg zag ik ze dat ook doen en van Tijn Swinkels hoorde ik dat het bij alle WB-wedstrijden standaard gebeurt. Evenals als de bandenbreedte.

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 07 feb 2017 11:43

Wuyts was constant aan het zeiken over de kleine foutjes van VdP, over hoe mooi vA op de fiets zat, hoe mooi hij de bochten rondde, hoe goed zijn techniek was, terwijl VdP gewoon bij hem wegfietste wanneer hij gas gaf en over de balkjes sprong, terwijl vA afstapte voor de balkjes!

Idd toen hij niets anders meer kon zeggen nadat VdP een gat had geslagen kwamen de loftuitingen.....

Ik hoor liever Maarten v Gramberen, maarja die mag alleen wat flashinterviewtjes doen!
Ik hoor het liefst Mark Uytterhoeven maar die is al jaren aan het rentenieren in de Provence

beeb
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar beeb 07 feb 2017 11:57

De hele motortjes-discussie is het punt van "UCI controle met ipads" al lang voorbij natuurlijk. De vraag is nu of de UCI bepaalde renners motortjes laat gebruiken en/of ze waarschuwt voor controles, zoals ze ook jarenlang het PED-gebruik van Armstrong in de doofpot stopten. Dat is wel wat een paar documentaires, de Hongaarse "motortjesuitvinder", Greg LeMond, de Franse politie en ook de ouders van Femke Van Den Driessche (tussen de regels door) beweren. Maar goed, hoe serieus moet je dat allemaal nemen? Wie zal het zeggen? We zullen er ooit wel eens achter komen. Benieuwd of er dan ook weer achteraf truien geschrapt gaan worden.

Over Wuyts: Ik vind soms wel dat hij de grote namen te veel adoreert: Boonen en Nys met name. Maar eigenlijk hoor ik 'm met minstens net zo veel respect praten over Mathieu als over Wout. Mathieu maakt ook gewoon regelmatig kleine "foutjes", omdat hij altijd op de max rijdt. Dat hoort bij zijn koersstijl en hij pakt zo wel meestal de snelste ronde, en vaak de overwinning. Wout zit ook gewoon mooi op z'n fiets. Dat toch best benoemd worden? Waarvoor zitten de commentatoren daar anders?
===========================

Free your mind and your ass will follow

beeb
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar beeb 07 feb 2017 12:15

Contractverlenging voor… Tom Meeuwsen? Zou wel verdiend zijn na de afgelopen paar weken

https://twitter.com/sven_nys/status/828920783787393024

Edit: Het is Corné. Ook verdiend!

Free your mind and your ass will follow

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 07 feb 2017 15:12

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 07 feb 2017 15:17

VA zit verder achter zijn bracket, en heeft meer een zit van een wegrenner.VDP zit rechter op zijn fiets en kan alzo steviger aanzetten (interval) en kan daardoor meer prikken uittdelen tijdens de koers. VDP is kompleter als crosser want heeft alle onderdelen die balangrijk zijn in zich.Ik ben fan. :winkthumb:

janlouws
Forum-lid

Gebruikersavatar janlouws 07 feb 2017 15:29

Wat een onzin! In filmpje 2 is toch duidelijk te zien dat z'n trapper een wortel raakt. Z'n fiets ligt helemaal op! En in het eerste filmpje snap ik niet helemaal hoe hij zich daar recht houdt maar z'n wiel gaat niet harder draaien.

Lemony Freshness
Forum-lid

Gebruikersavatar Lemony Freshness 07 feb 2017 16:02

Het is niet de eerste keer dat Alexandre Mignot van het Spaanse AS/TV zich bezondigd aan verdachtmakingen zonder enige vorm kennis of van bewijs terzake, veilig vanachter zijn tv & twitter schermpje, een typisch voorbeeld van riooljournalistiek ! Arm reportertje :dislike:

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 07 feb 2017 16:38

Quarantanove schreef:

Ik hoor het liefst Mark Uytterhoeven maar die is al jaren aan het rentenieren in de Provence
marc uytterhoeven en wuyts waren kat en hond toen ze samen commentaar gaven, marc verbeterde wuyts constant en dat kon wuyts niet hebben. Ik denk dat marc het niet meer zag zitten om nog samen commentaar te geven.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 07 feb 2017 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

rondje
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar rondje 07 feb 2017 17:29

Voorpret voor zondag: https://twitter.com/mathieuvdpoel/statu ... 1849860097
Mocht het er glad bijliggen vanwege vorst kan het zomaar blij dat ik glij worden.

Plaats reactie