Wielerseizoen 2018
- Enzzo
- Forum-lid HC
In een vlucht van drie verslaat Moscon Bardet nipt in een sprint a deux in Toscane, Pozzovivo 3e op wat seconden.
Beide alvast lekker leeggereden voor het WK, Pozzovivo deed gene meter kopwerk
Beide alvast lekker leeggereden voor het WK, Pozzovivo deed gene meter kopwerk
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eigenlijk wielerseizoen 2019L https://www.fiets.nl/2018/10/01/roompot ... lars-boom/
Boom naar Roompot.
Boom naar Roompot.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, Boom is in alle opzichten een enorm voorbeeld voor jonge renners qua inzet en mentaliteit.....
Less is bore
Parijs Tours is een compleet andere koers geworden met al die gravel stroken. Leuke actie van terpstra. Iets in de trant van, zoek het maar uit eikel. Als ik niet win, dan toch jij ook zeker niet.
In Italië wel Nederlands succes. Knap staaltje hard fietsen van Mollema.
In Italië wel Nederlands succes. Knap staaltje hard fietsen van Mollema.
Live fast; die young. mijn blog
Niki was inderdaad lekker op dreef met zn Noord Hollandse “stijf”kop.
De (smalle) onverharde stroken mogen ze er in houden wat mij betreft, je elimineert zo wel de sprinters/ploegen en dat is altijd een +1 bij mij.
"this will be the last time that @quickstepteam do this race even if we win. Nothing to do with road cycling"
Aldus de man wiens ploeg al decennia heerst in Parijs-Roubaix. Gaaaaaaap
Aldus de man wiens ploeg al decennia heerst in Parijs-Roubaix. Gaaaaaaap
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja. Als je er niet kunt winnen is het natuurlijk niet veel waard.... ik vond het een mooie koers. Maar in de filosofie van Lefevre zou je dan ook Parijs Roubaix af moeten schaffen. Maarja daar haalt zijn ploeg juist vaak resultaten he
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
prijs-tours was ook zonder al die veldwegjes al een mooie koers. Waarom altijd de eigenheid van klassiekers verloochenen?
Ook de RVV is niet meer de koers die ze was. Nu nog MSRemo met 3 hellingen in de finale er bij en de spurters staan helemaal buiten spel.
Ook de RVV is niet meer de koers die ze was. Nu nog MSRemo met 3 hellingen in de finale er bij en de spurters staan helemaal buiten spel.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.