Marianne Vos !
-
- Forum-lid
Er zijn bij de dames ook maar 8 World tour teams, dus iets meer ruimte voor 'kleinere' ploegen.
Lijkt een interessante ploeg te worden. Manager Esra Tromp komt van Parkhotel Valkenburg - die ook als co-sponsor meedoen - en neemt Anouska Koster, Nancy van der Burg, Romy Kasper en Karlijn Swinkels mee. Naast Vos komt ook Riejanne Markus van CCC over. Jip van den Bos komt over van Boels-Dolman, Aafke Soet komt van Ceratizit, Teuntje Beekhuis en Julie Van de Velde van Lotto Soudal, en Pernille Mathiesen en Anna Henderson van Sunweb.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat meer rensters met Vos mee zouden komen - met name Soraya Paladin, Jeanne Korevaar en Pauliena Rooijakkers
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat meer rensters met Vos mee zouden komen - met name Soraya Paladin, Jeanne Korevaar en Pauliena Rooijakkers
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Was dit al bekend? Leuk voor Marianne. Vriendin is Moniek Tenniglo
https://www.welingelichtekringen.nl/spo ... staan.html
https://www.welingelichtekringen.nl/spo ... staan.html
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Top voor Marianne.
En heel veel kans dat haar familie en omgeving daar gewoon heel gewoon mee omgaat.
We zouden allemaal kasten zonder deuren moeten hebben, dan hoef je er ook niet echt uit te komen.
En heel veel kans dat haar familie en omgeving daar gewoon heel gewoon mee omgaat.
We zouden allemaal kasten zonder deuren moeten hebben, dan hoef je er ook niet echt uit te komen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Aangezien haar ouders er gewoon bij zijn, zullen ze het inmiddels wel geaccepteerd hebben. Dat lijkt me ook voor iedereen het beste.
Dit bericht heeft mij dan ook helemaal niet verbaast, ik speelde al langer met die mogelijkheid (in mijn gedachte)
<vragen over later zoals huwelijk en kindjes ontweek ze steeds en was nooit een spoor van een vriend of een suggestie in die richting. Van daaruit dacht mijn spinnenwerking al in die richting.MAAR is op zich natuurlijk niks mee.
Enkel degenen die er moeten tegen strijden ervaren er wel de nadelen van.
<vragen over later zoals huwelijk en kindjes ontweek ze steeds en was nooit een spoor van een vriend of een suggestie in die richting. Van daaruit dacht mijn spinnenwerking al in die richting.MAAR is op zich natuurlijk niks mee.
Enkel degenen die er moeten tegen strijden ervaren er wel de nadelen van.