Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Na een weekend een racefiets gehuurd te hebben en een paar tochtjes gemaakt te hebben gisteravond maar direct een racefiets voor mijn vrouw besteld: een Trek Silque C uit 2015.
Vergelijkbaar met mijn Trek Domane 4.0, maar dan met een meisjesframe .
Tevens een complete uitrusting erbij gekocht, helm, zadeltasje, "wat klein grut" en wat kleding.
Nu nog even wat snelheid in de benen zien te krijgen en dan kunnen we ook een keer samen op pad.
Tevens een complete uitrusting erbij gekocht, helm, zadeltasje, "wat klein grut" en wat kleding.
Nu nog even wat snelheid in de benen zien te krijgen en dan kunnen we ook een keer samen op pad.
Mooi EdBo! Leuk om samen met je vrouw van het wielrennen te kunnen genieten! Zeker als je allebei wat kilometers in de benen hebt en je ook wat langere ritten samen kunt maken vind ik het erg leuk om samen te fietsen en te genieten.EdBo schreef:Na een weekend een racefiets gehuurd te hebben en een paar tochtjes gemaakt te hebben gisteravond maar direct een racefiets voor mijn vrouw besteld: een Trek Silque C uit 2015.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat zijn fijne schoenen Bluv....
Mijn Jawbreaker met photochromatic lens bevat zover zeer goed. Gisterenavond gefietst met zon (misschien mag ie iets donkerder maar het was laagstaande avondzon) en later tot aan huis om 23:00 opgehad. Erg prettig dat je met 1 bril de hele dag rond kunt fietsen.
Daar ga je plezier aan beleven!
Daar ga je plezier aan beleven!
Gaaf! Wel duur... Hoe lang duurde shipping? En is het de hoge prijs waard?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Kluus schreef:Gisteren besteld, Oakly Radarlock Path met Photochromatic lens:
Morgen komt ie binnen, wordt zowel mijn eerste Oakley als mijn eerste Fotochromatische fietsbril, dus ik ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen!
heb deze ook en bevalt prima , ja kost wat maar goed ik vind t een prettige bril dus... voor mij geen ander als Oakley meer (heb meerdere getest )
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )