In dat kader, niet gekocht maar gevonden: twee balken van 300x35x6 cm die hier al een jaar 30 op zolder moeten hebben gelegen. Dat wordt mijn nieuwe werkbank.monsieurpinot schreef:heerlijck he, mijn volgende wens is een heuse werkbank (dat kan dan wel weer op 4 hoog)chrissiewizzie schreef:Mooi setje Park Tool spullen! Ga ik ook maar eens over denken!
zoiets:
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Campagnolo Ultra Dork
Inmiddels een paar dagen verder en er is heel veel gebeurd en veranderd. Om de 2 verzendingen terug te moeten sturen zou een groot gedeelte zijn van de kosten die ik zou moeten betalen aan de douane dus heb ik besloten (om mijn spullen ook niet in een limbo te laten hangen tssen Spanje en Australië) de boel maar aan te nemen.jsprbcn schreef:Wel, dit heb ik niet geaccepteerd gezien ik over 50% aan waarde aan de douane moet betalen! (ik had not een bib, shirt en sokken erbij besteld)
Zwaar teleurgesteld in de manier van verzenden van die gasten. Ik heb veel besteld overal vandaan en nog nooit dit meegemaakt.
Tevens heeft Attaquer aangegeven te onderzoeken met DHL waar deze waarden (57% bovenop de waarde van de goederen in €) vandaan komen. Verder niks aan te merken op Attaquer, enkel dat met DHL express alles door de douane gaat.
Dus, uiteindelijk heb ik een van de meest originele en meest dure kits hier in Barcelona
Attaquer Core jersey rood/zwart
Attaquer Core jersey zwart
Attaquer cap
Attaquer All day bib
Attaquer sokken
- vrderuiter
- Forum-lid
Wel mooi van deze lui dat ze je helpen met te kijken hoe ze je alsnog kunnen helpen, dat siert ze, niet?! En volkomen terecht dat je deze fraaie spulletjes tóch houdt, kan je niet anders dan gelijk geven. Neem aan dat ze ook goed zitten, anders dan dat ze enkel goed smoelen?!jsprbcn schreef:jsprbcn schreef:Tevens heeft Attaquer aangegeven te onderzoeken met DHL waar deze waarden (57% bovenop de waarde van de goederen in €) vandaan komen. Verder niks aan te merken op Attaquer, enkel dat met DHL express alles door de douane gaat.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Absoluut, maar eerst moet DHL de boel hier aanleveren (stelletje kneuzen zijn dat ook, bevestigen ze dat ze het bij een servicepunt gaan afleveren vandaag, zie ik in de track/trace dat ze toch langs huis zijn gegaan.....bel je, en dan is het ineens voor maandag, en dat heb ik niet geaccepteerd na alles wat ze me willen aanrekenen dus zijn ze het aan het uitzoeken of het alsnog vandaag kan).vrderuiter schreef:Wel mooi van deze lui dat ze je helpen met te kijken hoe ze je alsnog kunnen helpen, dat siert ze, niet?!
Zeker, het is na heel veel Castelli echt een mooie originele verandering, en als de maatvoering hetzelfde is als Castelli/Velocio/Sportful is er geen probleem.vrderuiter schreef:En volkomen terecht dat je deze fraaie spulletjes tóch houdt, kan je niet anders dan gelijk geven. Neem aan dat ze ook goed zitten, anders dan dat ze enkel goed smoelen?!
- rielplayer
- Forum-lid
Nieuw fietsshirt en klakske
Nice! Ik aas ook al een tijdje op een setje van Attaquer. Ben benieuwd naar je ervaringen als je het een aantal keer gedragen hebt!jsprbcn schreef:Inmiddels een paar dagen verder en er is heel veel gebeurd en veranderd. Om de 2 verzendingen terug te moeten sturen zou een groot gedeelte zijn van de kosten die ik zou moeten betalen aan de douane dus heb ik besloten (om mijn spullen ook niet in een limbo te laten hangen tssen Spanje en Australië) de boel maar aan te nemen.
Tevens heeft Attaquer aangegeven te onderzoeken met DHL waar deze waarden (57% bovenop de waarde van de goederen in €) vandaan komen. Verder niks aan te merken op Attaquer, enkel dat met DHL express alles door de douane gaat.
Dus, uiteindelijk heb ik een van de meest originele en meest dure kits hier in Barcelona
De Engelse webshop Giro Cycles (https://girocycles.com/collections/attaquer) verkoopt trouwens ook Attaquer kleding. Wellicht kun je op die manier het hele belastinggedoe de volgende keer omzeilen.
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Een beetje van alles wat (bijna) op is:
- Boeshield T9
- Joe's Road Racing Sealant 3x 125ml, daar moet het mee te doen zijn dit seizoen.
- CO2 patronen, doos van 30 stuks (jaarlijkse inkoop met een fietsmaatje)
- Boeshield T9
- Joe's Road Racing Sealant 3x 125ml, daar moet het mee te doen zijn dit seizoen.
- CO2 patronen, doos van 30 stuks (jaarlijkse inkoop met een fietsmaatje)
- rielplayer
- Forum-lid
Chapeau.ccjcvm schreef:Waar koop je dit?rielplayer schreef:Nieuw fietsshirt en klakske
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Ook nog wel aardig geprijsd. Inschrijven voor de nieuwsbrief en je krijgt een code voor 10 % korting.
Dat vertelde ze van Attaquer ook ja, wellicht voor de volgende keer. De eerste jersey is inmiddels binnen en de stof is heel erg mooi, en ziet er allemaal goed afgewerkt uit. Eerst maar eens dragen voor een echt oordeel.GortDroog schreef:De Engelse webshop Giro Cycles (https://girocycles.com/collections/attaquer) verkoopt trouwens ook Attaquer kleding. Wellicht kun je op die manier het hele belastinggedoe de volgende keer omzeilen.