Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Defected1981
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53

Defected1981 16 mar 2015 09:02

Iets nr voren en pas ja. Prima zo!

Defected1981
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53

Defected1981 16 mar 2015 09:36

Hopelijk wint er eens een canyon op die roubaix baan dit jaar! Kristoff?

wdfl
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 02 mar 2015 16:27

wdfl 16 mar 2015 17:17

gaat moeilijk worden denk ik.
veel te veel die die sprint uit de weg willen gaan.
wiggins, cancellara, stybar/terpstra, vanmarcke, ...
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 16 mar 2015 18:52

@Defected: hulde dat je nieuwe foto's maakt. Wil je nog tips? :)

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 17 mar 2015 07:22

rikkert schreef:Ik heb een ultimate AL besteld en inmiddels betaald. Staat nu op de planning voor eind maart. Als ik betaald heb, betekent dat dan inderdaad dat de kans groot is dat ze dan ook leveren? Of betekent dat je betaald heb nog steeds dat eea uitgesteld kan worden? Wat is jullie ervaring?
Effe mijn vraagje naar boven hijsen. Die was een beetje weggezakt tussen de andere interessante zaken in dit topic. Er is toch vast wel iemand die die kan beantwoorden?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 17 mar 2015 07:27

Dat is gewoon behandeld. Betaald per Ideal of credit card?

Der Schlucht
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 12 nov 2014 22:35

Der Schlucht 17 mar 2015 08:17

rikkert schreef:
rikkert schreef:Ik heb een ultimate AL besteld en inmiddels betaald. Staat nu op de planning voor eind maart. Als ik betaald heb, betekent dat dan inderdaad dat de kans groot is dat ze dan ook leveren? Of betekent dat je betaald heb nog steeds dat eea uitgesteld kan worden? Wat is jullie ervaring?
Effe mijn vraagje naar boven hijsen. Die was een beetje weggezakt tussen de andere interessante zaken in dit topic. Er is toch vast wel iemand die die kan beantwoorden?
Wijze van betaling heeft geen enkele invloed op evt. mogelijke vertraging bij levering. Zou ook gek zijn eigenlijk. Bij mij werd een reeds vooruit betaalde fiets twee maanden later dan gepland geleverd en een fiets waarbij het geld afgeschreven zou worden bij levering binnen een week (laatstgenoemde had status: 'op voorraad' hetgeen zo'n beetje de enige echte garantie biedt op echt tijdelijk levering) Als ze de fiets bij Canyon in bezit hebben dan zorgen ze er voor dat je die fiets zo snel mogelijk geleverd krijgt, als er ergens in het traject een klein kinkje in de kabel zit dan zal je gewoon moeten wachten, aanschafbedrag afgeschreven of nog niet afgeschreven.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 17 mar 2015 09:00

RuudRuud schreef:Dat is gewoon behandeld. Betaald per Ideal of credit card?
ik heb per iDeal betaald.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 17 mar 2015 09:03

Der Schlucht schreef:
rikkert schreef:
rikkert schreef:Ik heb een ultimate AL besteld en inmiddels betaald. Staat nu op de planning voor eind maart. Als ik betaald heb, betekent dat dan inderdaad dat de kans groot is dat ze dan ook leveren? Of betekent dat je betaald heb nog steeds dat eea uitgesteld kan worden? Wat is jullie ervaring?
Effe mijn vraagje naar boven hijsen. Die was een beetje weggezakt tussen de andere interessante zaken in dit topic. Er is toch vast wel iemand die die kan beantwoorden?
Wijze van betaling heeft geen enkele invloed op evt. mogelijke vertraging bij levering. Zou ook gek zijn eigenlijk. Bij mij werd een reeds vooruit betaalde fiets twee maanden later dan gepland geleverd en een fiets waarbij het geld afgeschreven zou worden bij levering binnen een week (laatstgenoemde had status: 'op voorraad' hetgeen zo'n beetje de enige echte garantie biedt op echt tijdelijk levering) Als ze de fiets bij Canyon in bezit hebben dan zorgen ze er voor dat je die fiets zo snel mogelijk geleverd krijgt, als er ergens in het traject een klein kinkje in de kabel zit dan zal je gewoon moeten wachten, aanschafbedrag afgeschreven of nog niet afgeschreven.
OK, ik dacht ze je een paar weken voor levering pas lieten betalen. Dat is dus blijkbaar niet het geval. Tot nu toe komt ie voor mijn verjaardag binnen....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

snellejapie
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2014 21:42

snellejapie 17 mar 2015 11:32

Hoi,

Sta op het punt om een Canyon Ultimate CF SL 9.0 aan te schaffen. Vroeg me af of jullie nog tips hebben voor het mee bestellen van specifieke accessoires of reserve onderdelen voor dit model?

christiaan25
Forum-lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39

christiaan25 17 mar 2015 11:39

Canyon bidonhouders, pedalen, extra derri. padje, flat top cap (als je dieper wilt zitten), etc.?

Gebruikersavatar
cunces
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 okt 2013 19:50

Gebruikersavatar cunces 17 mar 2015 17:01

https://lh3.googleusercontent.com/-J63l ... 162511.jpg

Iemand enig idee of ik de stuurpen nog lager kan zetten? De onderste mag er denk ik niet uit, maar hoe zit het met degene erboven? Zou liever eerst nog lager proberen te zetten voordat ik ze ondersteboven zet

Plaats reactie