Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooie bandjes, zijn dat open corsa's CX? (zit ik ook naar te kijken maar ben bang voor de lekgevoeligheid)rene schreef:
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
in het fietscafe mag darvan natuurlijk een foto t.z.t.Ernie C. schreef:
In dat kader, niet gekocht maar gevonden: twee balken van 300x35x6 cm die hier al een jaar 30 op zolder moeten hebben gelegen. Dat wordt mijn nieuwe werkbank.
Heb je ervaring met deze shop? Na de verhalen van jsprbcn durref ik niet meer uit Australië te bestellen...GortDroog schreef:
De Engelse webshop Giro Cycles (https://girocycles.com/collections/attaquer) verkoopt trouwens ook Attaquer kleding. Wellicht kun je op die manier het hele belastinggedoe de volgende keer omzeilen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bij bestellingen van landen binnen de EU, betaal je geen invoer rechten.53x11 schreef:Heb je ervaring met deze shop? Na de verhalen van jsprbcn durref ik niet meer uit Australië te bestellen...GortDroog schreef:
De Engelse webshop Giro Cycles (https://girocycles.com/collections/attaquer) verkoopt trouwens ook Attaquer kleding. Wellicht kun je op die manier het hele belastinggedoe de volgende keer omzeilen.
Prima shop en snelle levering.53x11 schreef:Heb je ervaring met deze shop? Na de verhalen van jsprbcn durref ik niet meer uit Australië te bestellen...GortDroog schreef:
Bestellen uit Australie gaat bij mij ook prima en tja btw moet je soms gewoon betalen, altijd afwachten en hopen dat ze het vergeten.
Laatste bestelling van The Pedla kleding had ik geluk dat ze op de pakbon enkel fietsshirt en lagere waarde hadden gezet. (terwijl er 3 shirts in de verpakking zaten) scheelde weer wat.
Bij de plaatselijke shop afgelopen vrijdag een Castelli Perfetto shirt met nano armwarmers gekocht en zondag direct geprobeerd. Erg fijn zo een "windstopper light" versie van de Gabba 2! Ben er erg tevreden mee. Windstopper aan de voorkant, ademende nano aan de achterkant die ook wat "spetters" kan hebben.
Direct ook Lake CX237 schoenen besteld in breedtemaat voor mijn brede stappers en een setje Look Kéo 2 Max pedalen. Na 3/4 jaar weer op de fiets eens over van MTB schoenen naar raceschoenen.
Eerst zaterdag maar eens de 150 km AGR nog op de oude MTB schoenen gaan afleggen.
Direct ook Lake CX237 schoenen besteld in breedtemaat voor mijn brede stappers en een setje Look Kéo 2 Max pedalen. Na 3/4 jaar weer op de fiets eens over van MTB schoenen naar raceschoenen.
Eerst zaterdag maar eens de 150 km AGR nog op de oude MTB schoenen gaan afleggen.
Aangezien ik mijn Mavic Carbone SLE voorwiel op Mallorce heb gesloopt door een flinke kuil mee te pakken besloten om maar een volledig nieuwe set te kopen. (los voorwiel zou 800 euro gaan kosten, omspaken 600 euro en wielset ging al richting de 40k km)
Vandaag de nieuwe Mavic Cosmic Pro Carbon SL C wielset besteld (wat een mond vol die typenaam..)
Vandaag de nieuwe Mavic Cosmic Pro Carbon SL C wielset besteld (wat een mond vol die typenaam..)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Heb je nooit overwogen even te kijken in Noord-Scharwoude ?
Is voor jou "om de hoek", zelfs op de fiets....
Het is daar ook niet bepaald gratis, maar wanneer je wat in elkaar rijdt is het snel gerepareerd en kan je misschien makkelijker vervangen wat je kapot gereden hebt.
Is voor jou "om de hoek", zelfs op de fiets....
Het is daar ook niet bepaald gratis, maar wanneer je wat in elkaar rijdt is het snel gerepareerd en kan je misschien makkelijker vervangen wat je kapot gereden hebt.
Nog niet. Ben wel serieus aan het overwegen om een Attaquershirtje bij ze te bestellen met de zomer in aantocht53x11 schreef:Heb je ervaring met deze shop? Na de verhalen van jsprbcn durref ik niet meer uit Australië te bestellen...GortDroog schreef:
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.