Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 08 nov 2024 14:55

ColumsbusMJ schreef: 06 nov 2024 08:53
Het gaat bij deze website dan ook niet om het nieuws an sich. Het doel van deze website lijkt het moedwillig in een kwaad daglicht stellen van transgenders. Verwerpelijk als je het mij vraagt. Als jij dan refereert naar een dergelijke website, dan wek je bij mij de indruk dat het jou te doen is om het feit dat deze persoon een transgender is en gebruik je vals spel als argument. Als eerlijke sport je zo aan het hart gaat, dan had ik wat minder positieve uitingen van jou verwacht aan het adres van Eddy Merckx. Meten met twee maten, snap je?
Deze website brengt nieuws, zoals andere sites dat ook zouden moeten doen. Er staat geen enkele onwaarheid in het artikel. Ik ga geen intentieproces maken, dat interesseert me niet. Feiten zijn feiten. Spijtig dat mensen meer houden van opinies dan van feiten. Ik lees niets over transgenders in het artikel. Je hebt een indruk. Dat kan, maar die ontspringt bij jou niet bij mij. Feiten, geen indrukken.
Wat Merckx te maken heeft met deze zaak ontgaat me.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 08 nov 2024 14:59

53x11 schreef: 06 nov 2024 09:36 ...........maar aan de andere kant nogal heftig voor de persoon in kwestie om daar achter te komen door sportbeoefening, en daar vervolgens zo over onder vuur te komen te liggen. ....
dat is vrij gewillig geformuleerd, als het over topsporters gaat zou ik het zelfs naïef durven noemen.
Maar zelfs als dat zo is verandert dat toch niets aan de feiten.

Plaats reactie