Vandaag gefietst in 2010?
Vandaag gefietst voor de snelheid, een vast rondje wat ik regelmatig fiets van 50 km. Op deze ronde heb ik maar 1 stoplicht en weinig andere verkeersopstakels dus kan altijd aardig door rijden. Ik moest vandaag 1 keer iets inhouden omdat de trein langs kwam, maar dat heeft weinig tijd gekost. Uiteindelijk kwam ik op 1:31:23. De doelstelling was 1:30 of daaronder, helaas dus niet gehaald.
In de route zit aan het einde (op 42 km) een klimmetje waar ik me elke keer weer op stuk rijdt. Volgende keer beter, maar eerst een wat langere rustige duurtraining.
In de route zit aan het einde (op 42 km) een klimmetje waar ik me elke keer weer op stuk rijdt. Volgende keer beter, maar eerst een wat langere rustige duurtraining.
[quote="Waterman"]vandaag klimtraining bij Spa gedaan met de groep. Rue de Barisart en de Col de Rosier op
en af blijven gaan. Schitterend gebied en een fijne training. 85 km 2230 Hm. Ik ben tevreden[/quote]
Hé waterman,
Was een mooie voorbereiding voor aanstaande zondag toch. En terwijl jij van een Belgisch biertje aan het genieten was ben ik voor de 2900 hm gegaan.
Gek eigenlijk, meer last van mijn nek dan benen na zo'n dag.
Groeten Roy.
en af blijven gaan. Schitterend gebied en een fijne training. 85 km 2230 Hm. Ik ben tevreden[/quote]
Hé waterman,
Was een mooie voorbereiding voor aanstaande zondag toch. En terwijl jij van een Belgisch biertje aan het genieten was ben ik voor de 2900 hm gegaan.
Gek eigenlijk, meer last van mijn nek dan benen na zo'n dag.
Groeten Roy.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteravond nog 71km stevig doorgereden (31.9). Van alles gehad: regen, zonsverduistering door een hele zware brand bij Roelofarendsveen en opklaringen met prachtig avond-strijklicht. Lekker gereden met niet al te veel wind,ook wel eens prettig.
Nu alleen die temperatuur nog......... (komende 2 weken blijft het niks )
Nu alleen die temperatuur nog......... (komende 2 weken blijft het niks )
Less is bore
Net even net geen uurtje in de regen gefietst.
Eenmaal beetje opgang wel lekker om toch even te fietsen, na gisteren een trainingswedstrijd te hebben gereden.
Eenmaal beetje opgang wel lekker om toch even te fietsen, na gisteren een trainingswedstrijd te hebben gereden.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace