Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

freusen
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 jul 2009 23:49

freusen 28 jul 2009 12:52

Oldboy schreef: Dus dat wordt vuurwerk!

Overjarig vuurwerk en dat kan op onverwachte momenten afgaan! Lance Armstrong begint steeds meer op een ongeleid projectiel te lijken. Deze man heeft het gepresteerd 7 jaar lang de tour naar z'n hand te zetten door de beste renners voor hem te laten rijden. Het ziet er naar uit dat we nog een jaar met hem opgescheept zullen zitten, helaas.

FrankR

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 28 jul 2009 12:53

Duidelijk de zwakke plek van Armstrong. Jammer, dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig...

Contador is in ieder geval vast gemotiveerd voor volgend jaar. Gewoon een briefje met wat van dit soort uitspraken op je stuur plakken voor onderweg. Moet je eens zien wat voor een krachten er dan los komen....:)

marten
Forum-lid
Berichten: 473
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:04

marten 28 jul 2009 13:05

ach kom op het is toch van beide kanten een zwakte bod om zo over elkaar te spreken.
Het lijken wel twee achtjarige jongetjes die vechten om wie er op de playstation mag :S

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 28 jul 2009 13:12

Auke schreef:

En is ene Bart Veldkamp er ook al niet door ene Texaan weggepest?

Kun je nagaan wat een asskisser die Bruyneel is.

He dit verhaal ken ik niet en ook nooit van Bart gehoord. Laat eens horen

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 28 jul 2009 13:13

Leuk! Volgend jaar een mooi duel tussen Lance en Alberto :) Eindelijk weer eens haat en venijn.

Ja, je kunt Armstrong niet beter tergen dan op deze manier. Ik kijk alvast uit naar de tour 2010! Het is wel een vervelend karakter hoor die Armstrong, maar goed, kampioenen zijn nooit aardig.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 28 jul 2009 13:16

Concorde schreef:
Auke schreef: En is ene Bart Veldkamp er ook al niet door ene Texaan weggepest?
Kun je nagaan wat een asskisser die Bruyneel is.

He dit verhaal ken ik niet en ook nooit van Bart gehoord. Laat eens horen


Ik zeg Chad Hedrick, die na enige tijd toch besloot wat minder overweg te kunnen met Bartje. En de rest is geschiedenis, of met andere woorden Bartje trok aan het korste eind.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 jul 2009 13:26

Het hele Astana-team lijkt me dit jaar een echt zootje. Het begon al met de betalingsproblemen door de sponsors en toen is deze heisa er gekomen. Op de koop toe zegt Astana dat ze na 2009 doorgaan én de teammanager kondigt tijdens de Tour aan dat hij een nieuw concurrerend project start.

Het is moeilijk oordelen of nu Armstrong dan wel Contador zich onaardig opstellen. Het is geen mooi schouwspel, en beiden treffen er hun deel schuld in neem ik aan. Het zit gewoon in het karakter van een topsporter om niet steeds de diplomatieke weg te kiezen maar de confrontatie volop aan te gaan.
De situatie dat Contador binnen het Astana team een eigen entourage (enkele renners die aan zijn contract hangen, een manager/broer, eigen mechanicien en verzorger) rond zich meezeult, lijkt mij trouwens ook geen gezonde opstellen. Ik zag het destijds met Ullrich bij T-Mobile ook, maar daar wist de teamleiding dit goed te begeleiden (met Vinokourov zat daar ook een schaduwkopman, om van Klöden nog te zwijgen). Toevallig kon ik anderhalf jaar geleden een keer mee op training met Astana en Contador, en toen viel me ook op dat Contador een enorm teruggetrokken persoonlijkheid is, die enkel met een beperkt aantal renners praatte (vrnmlk Paulinho) en zich vooral als leider van de groep manifesteerde omdat hij op de fiets en bergop duidelijk een klasse beter was dan de rest (Rubiera en co. waren duidelijk aan het afzien terwijl Contador ogenschijnlijk nog vlotjes rondpeddelde)... Na afloop van de training heeft hij enkel eens goeiedag gezegd en is ie snel z'n hotelkamer ingetrokken. Zonderling iemand, niet per se onvriendelijk, wel teruggetrokken. Schijnt in het peloton ook weinig vrienden te hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 28 jul 2009 13:31

Auke schreef: Kun je nagaan wat een asskisser die Bruyneel is.


+1! Enerzijds wel zogezegd de spanningen professioneel binnenskamers houden, maar anderzijds wel openlijk partij kiezen voor zijn vriendje in wiens schaduw hij zich ook een beetje groot mag voelen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

michael2757
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 25 mei 2009 13:07

michael2757 28 jul 2009 13:31

Tja,twittert Armstrong there,s no i in de ploeg,....there,s only me! hemel wat een texaanse lul zeg,alles draait om deze zakkenwasser! maar goed hij is volgend jaar 38,en al aardig versleten,dat ie op ,n half uur wordt gereden door contador!
Als mens presenteerd ie zich echt middelmatig,met lelijke trekjes.
En iedereen is bang voor die vent,godver wat zou ik ,m uitvloeken zeg!
Ga toch fietsen...

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 28 jul 2009 13:32

Ik denk dat alle grote toppers weinig vrienden hebben. Je ziet ze alleen in de grote wedstrijden, en meestal hebben ze in die wedstrijden geen tijd om vrienden te maken (ze zitten ook al niet gezellig in de bus in de bergrit, zie Evans die nu een poging doet vrienden te maken ;) )
Als er al veel renners tegen hen praten op weg naar Parijs in de 'gemoedelijke' ritten, is het meestal uit respect/ontzag/geïntimideerd zijn dat je naast zo een topper rijdt.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 28 jul 2009 13:44

Michael2757 schreef:Als mens presenteerd ie zich echt middelmatig,met lelijke trekjes.

Inkoppertje. Lelijke Trekjes?;)
Zou me trouwens niks verbazen als er volgend jaar 2 "Armstrong" troepen zijn.
RadioShack en een hulptroep...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 28 jul 2009 13:48

Flores schreef:
Michael2757 schreef:Als mens presenteerd ie zich echt middelmatig,met lelijke trekjes.

Inkoppertje. Lelijke Trekjes?;)


Haha
Ja... het is een kwestie van smaak...

Ik vond die damesfiets van Armstrong echt een gedrocht.

En dat zeg ik niet omdat ik tegenwoordig niet gecharmeerd meer ben van Armstrong.

Plaats reactie