Vandaag gefietst in 2008?
[quote="rob74"]Gisteren een lange duurtraining gereden. 100 km door de polder en niet een wielrenner tegengekomen. En dat is redelijk uitzonderlijk. Meestal kom ik op een zon- of feestdag altijd wel een aantal renners tegen.[/quote]
Gek hè? met die kou.:p
Gek hè? met die kou.:p
-
- Forum-lid
Ik heb zowel op beide kerstdagen als vandaag een rondje gemaakt. Ze worden wel steeds korter: 100km, 75km en 45km. Het is genieten van het uitzicht met het zonnetje er bij hoewel ik het best op prijs zou stellen als die oostenwind wat minder z'n best zou doen.
Ik ben overigens nog geen bevroren sloten of plassen tegengekomen dus de schaatsliefhebbers moeten nog even geduld hebben.
Ik ben overigens nog geen bevroren sloten of plassen tegengekomen dus de schaatsliefhebbers moeten nog even geduld hebben.
Vandaag ook weer eens gaan fietsen, wel weinig fietsers tegengekomen, zou dat door de koude komen?
Op sommige plaatsen was het glad daar de plasjes bevroren waren. Was toch heerlijk om te fietsen maar na een paar uurtjes toch flink koude oortjes ervan gekregen. Denk dat ik maar eens ga kijken maandag voor een muts met oorflappen. :p
Op sommige plaatsen was het glad daar de plasjes bevroren waren. Was toch heerlijk om te fietsen maar na een paar uurtjes toch flink koude oortjes ervan gekregen. Denk dat ik maar eens ga kijken maandag voor een muts met oorflappen. :p
Ik heb er deze kerst lekker een 1e kalkoendag en 2e gourmetdag bij ouders en schoonouders van gemaakt, maar... bezint eer ge begint (met eten;)): Koning Aso
Ik kon het gisteren ondanks de kou niet laten. Ik ben op de fiets gestapt en heb een rondje van 70 km gedaan. Iedereen om mij heen verklaarde me voor gek , maar dat doen ze al jaren. Daar heb ik mee leren leven.
De kou viel mee en alleen bij de wind van voren was het aan de koude kant. Ik kreeg trouwens ook de indruk dat het (bij vlagen)wat harder waaide dan voorspeld. Omdat mijn voeten aan het einde van de rit toch wat koud begonnen te worden (zomersokjes), ben ik op de terugweg even bij mijn FM gestopt voor thermosokken.
De kou viel mee en alleen bij de wind van voren was het aan de koude kant. Ik kreeg trouwens ook de indruk dat het (bij vlagen)wat harder waaide dan voorspeld. Omdat mijn voeten aan het einde van de rit toch wat koud begonnen te worden (zomersokjes), ben ik op de terugweg even bij mijn FM gestopt voor thermosokken.
Real men wear blûk!!! Marcel
Vandaag voor de derde keer een atb toertocht gereden 45km in Ossendrecht het weer was extreem fris(leiding van mijn camelbag zelfs bevroren), maar het was weer goed te doen hier en daar wel glad in de bossen,
Maar ondanks dat geen bagger dus een gem van meer dan 20km/puur voor het eerst
SUPERRRRRR
Maar ondanks dat geen bagger dus een gem van meer dan 20km/puur voor het eerst
SUPERRRRRR
pvr
-
- Forum-lid
Na de rondjes in de kou van de afgelopen dagen heb ik vanavond maar weer eens op het Velodrome gereden. Lekkere intensieve interval training gedaan en geen last van de oostenwind gehad.
Afgelopen 3 dgn elke dag (26/27/28 december) een stukje gereden (40 km) over de ringvaart (haarlemmermeer). was vrij fris / koud. maar wel even lekker. alhoewel er gisteren een behoorlijke pekel laag lag.
[quote="Jay"]....alhoewel er gisteren een behoorlijke pekel laag lag....[/quote]
Ben blij dat er juist een pekel laag ligt!
Zonder pekel kunnen fietspaden veranderden in ijsbanen. Zomaar in een keer een beijzeld fietspad opdraaien kan hele lelijke valpartijen tot gevolg hebben. Dan liever een beetje pekel en even je fiets afspuiten.
Ben blij dat er juist een pekel laag ligt!
Zonder pekel kunnen fietspaden veranderden in ijsbanen. Zomaar in een keer een beijzeld fietspad opdraaien kan hele lelijke valpartijen tot gevolg hebben. Dan liever een beetje pekel en even je fiets afspuiten.
Live fast; die young. mijn blog