spot de prof!!!!!!!!
Het is wel duidelijk dat het seizoen is afgelopen voor de spotters.
Ik ben nu aan het afstuderen in Varsseveld en vanochtend kwam Robert Gesink langs gefietst, wel gewoon in z'n rabo outfit.
Zo te zien had die er zin in, want hij stampte behoorlijk op die pedalen!
Ik ben nu aan het afstuderen in Varsseveld en vanochtend kwam Robert Gesink langs gefietst, wel gewoon in z'n rabo outfit.
Als ie maar voorzichtig doet!Farether schreef:Het is wel duidelijk dat het seizoen is afgelopen voor de spotters.
Denk dat hij ook gewoon zijn salaris nog krijgt, niet?Farether schreef:Het is wel duidelijk dat het seizoen is afgelopen voor de spotters.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vorige week Lars Boom gespot die net terugkwam van een training. Had geen broek van Rabo aan, het regenjack was feloranje met in zwarte letters Rabobank. leek meer op een knwu-jack dan een Rabojack. Hij droeg een Air-attack in Rabokleuren maar zonder logo's. Moest twee keer kijken voor dat in de gaten had dat het Boom was, zo zonder Rabo kleding. Het is dat hij voor zijn eigen deur stond, anders had ik hem niet herkend.
2019 Apex Sharp
2021 Apex Flare
2021 Apex Flare
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is toch allemaal niet zo vreemd? 31 december........
http://www.rabosport.nl/wielrennen/nieu ... lerploegen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rabosport.nl/wielrennen/nieu ... lerploegen" onclick="window.open(this.href);return false;
Less is bore
Alweer een weekje of 2 geleden, maar die bewuste maandagmiddag, was Roy Curvers aan het shoppen bij Cook & Co in Sittard, samen met zijn vriendin of echtgenote.
Wat een iel mannetje, overigens al die profs als je ze van achteren ziet denk je dat een jonge gast van max. 15 jaar voor je staat, tot je hun voorzijde ziet
Wat een iel mannetje, overigens al die profs als je ze van achteren ziet denk je dat een jonge gast van max. 15 jaar voor je staat, tot je hun voorzijde ziet
- Supergrover
- Forum-lid HC
Pas geleden koffie gedronken bij (aangetrouwde) neef Joost van Leijen, telt dat ook??
- thestudent
- Forum-lid HC
Uiteraard prof is prof
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!