Mio Cyclo
@markvanvos/flipmoehoe.
Als je automatisch hebt uitgezet hoe gaat het dan verder ivm stopplaatsen. (hoe registratie onderbreken en hoe vervolg rit weer aanzetten.)
Registreren onderbreken ; gaat dat ook via de pauze*knop via de rode sensoren onderaan het toestel?) Of (wat ik vrees) zijn er andere handelingen nodig
bij het stoppen en vertrekken.Om de dode tijd buiten de cijfers te laten.
Ik kijk uit naar jullie reacties.dank bij voorbaat.
Als je automatisch hebt uitgezet hoe gaat het dan verder ivm stopplaatsen. (hoe registratie onderbreken en hoe vervolg rit weer aanzetten.)
Registreren onderbreken ; gaat dat ook via de pauze*knop via de rode sensoren onderaan het toestel?) Of (wat ik vrees) zijn er andere handelingen nodig
bij het stoppen en vertrekken.Om de dode tijd buiten de cijfers te laten.
Ik kijk uit naar jullie reacties.dank bij voorbaat.
-
- Forum-lid
inderdaad op de pauze knop onder en dan op pauzeren drukken.
Als je vertrekt weer op de aan knop en op de rode knop drukken.
Dan op doorgaan drukken.
Marc
Als je vertrekt weer op de aan knop en op de rode knop drukken.
Dan op doorgaan drukken.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
zo werkt het idd.
Het word wel weer eens tijd dat ze de kaarten gaan updaten. In mijn omgeving zijn ze met de twenteroute aan de gang. Heel veel wegen komen erbij, en ook veel zijn er afgesloten. Laatste versie van kaarten is december 2015 geloof ik?!
Zag ook dat ze een nieuw toestel uitgebracht hebben. de 405 en de 605. Ben benieuwd wat er vernieuwd is.
(al heb ik niet in de planning om een nieuw toestel te kopen.. mijn 315 HC doet het nog goed.)
Het word wel weer eens tijd dat ze de kaarten gaan updaten. In mijn omgeving zijn ze met de twenteroute aan de gang. Heel veel wegen komen erbij, en ook veel zijn er afgesloten. Laatste versie van kaarten is december 2015 geloof ik?!
Zag ook dat ze een nieuw toestel uitgebracht hebben. de 405 en de 605. Ben benieuwd wat er vernieuwd is.
(al heb ik niet in de planning om een nieuw toestel te kopen.. mijn 315 HC doet het nog goed.)
- alliance_0
- Forum-lid
De nieuwe MIO's zijn ongeveer net zo groot als een Samsung S7. Het worden nogal apparaten (Afmetingen: 129.4x73.7x22 mm). Maar de Samsung heeft een schermdiagonaal van 5.1 inch en de Mio "slechts" 4 inch.
- Sweety2008
- Forum-lid
Hoe zit dit eigenlijk als ik een route na fiets worden dan ook de hartslag en de cadans opgeslagen in de geschiedenis? Omdat ik nog nooit een navigatie had wilde ik dit graag even weten.
Ghost Nivolet 6LC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je een eerder gereden route wil nafietsen wordt enkel de route getoond en op je scherm komen enkel de cadans en hartslag van het moment.Sweety2008 schreef:Hoe zit dit eigenlijk als ik een route na fiets worden dan ook de hartslag en de cadans opgeslagen in de geschiedenis? Omdat ik nog nooit een navigatie had wilde ik dit graag even weten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- alliance_0
- Forum-lid
Het zal toch wel zo zijn dat als je een eerder gereden nog eens fietst, de gegevens van de huidige rit, tijd, snelheid, hartslag/cadans (indien sensoren aanwezig) e.d. worden opgenomen en opgeslagen. Bij de toestellen die ik tot nu toe gebruikt (andere merken) heb en gebruik is dat wel zo. Gegevens zullen toch zichtbaar zijn na uploaden naar Mio share.
Het enige verschil met narijden is dat de route wordt weergeven, alle andere gegevens betreffen de huidige (nieuwe) rit en worden dus opgeslagen.
Het enige verschil met narijden is dat de route wordt weergeven, alle andere gegevens betreffen de huidige (nieuwe) rit en worden dus opgeslagen.
Als je een route narijdt(navigeert) kun je altijd van je navigatie(kaart) afwijken naar de andere gegevens, zoals hf/cad/+-snelheid /kaloriën enz. Wanneer je je route moet verlaten (afslag) krijg je een signaal en wordt je kaart terug in beeld gebracht.
- alliance_0
- Forum-lid
??? Ik geloof niet dat dit de vraag was.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik zal het en keer uitproberen wat de Mio doet.
Ghost Nivolet 6LC