Garmin Edge 1000
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik kwam vandaag deze tegen Cyclingtips, The beauty of cycling uit Australië.vrderuiter schreef:Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
De fabrikant is "Fetha"
Zij bieden verschillende frontmounts, een beetje zoals die van Tillquist, aan.
Verzending kost $22 Aud
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik heb sinds de firmware update naar 7.0 problemen met Livetrack. Alles lijkt in orde, maar de volgers krijgen een error message: "Deze volgsessie is geannuleerd of bestaat niet".
Iemand dezelfde problemen met Livetrack en is er een oplossing?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb hetzelfde gehad, maar de laatste keer werkte het wel. Op het Garmin forum wordt er ook over gesproken en daar wordt gesuggereerd dat de server wat problemen had. Al is er daarna nog iemand die problemen meldt.boswielrenner schreef:Ik heb sinds de firmware update naar 7.0 problemen met Livetrack. Alles lijkt in orde, maar de volgers krijgen een error message: "Deze volgsessie is geannuleerd of bestaat niet".
- vrderuiter
- Forum-lid
Dank, ik heb contact opgenomen met Fetha, maar zij geven aan dat deze mounts niet passen op mijn stuurpen, omdat de bouten van de stuurpen zich te dicht bij elkaar bevinden.Lcsmet schreef:Ik kwam vandaag deze tegen Cyclingtips, The beauty of cycling uit Australië.vrderuiter schreef:Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
De fabrikant is "Fetha"
Zij bieden verschillende frontmounts, een beetje zoals die van Tillquist, aan.
Verzending kost $22 Aud
Hoe dan ook dank voor de tip!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- boswielrenner
- Forum-lid
Vandaag weer problemen met Livetrack. Dezelfde error: Deze volgsessie is geannuleerd of bestaat niet.
Heeft iemand voor mij een vorige firmware Edge 1000? Het liefst 5.20 of 6.00
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik had hetzelfde probleem ook weer, maar er staat weer een berichtje op de Garmin forums dat ook gebruikers van de 520 en 810 last hebben en dat het niet aan de firmware maar aan de server ligt.. Anyway, hier schijn je alle firmware versies te kunnen vinden: http://gawisp.com/perry/edge/ (Ik heb het niet geprobeerd, geen garanties)boswielrenner schreef:Vandaag weer problemen met Livetrack. Dezelfde error: Deze volgsessie is geannuleerd of bestaat niet.
- boswielrenner
- Forum-lid
Als het aan een server ligt dan moet Gar min dit asap oplossen! Bedankt voor de link.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Als het aan een server ligt dan moet Gar min dit asap oplossen! Bedankt voor de link.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik gebruik momenteel een Mio Cyclo 305HC, maar door een teruglopend accubereik kom ik geregeld in de problemen bij lange tochten.
Nu dacht ik eraan over te schakelen naar een Garmin Edge 1000.
Enige puntje dat me nog wat lijkt tegen te houden zijn de berichten dat het opladen van routes niet altijd vlekkeloos loopt. Ik gebruik in feite bijna altijd vooraf getekende routes en rij die dan na.
Alle routes staan uitgetekend in RidewithGPS.
Zijn er hier mensen die me kunnen bevestigen dat routes vanuit RideWithGPS goed lopen op Garmin Edge 1000, dus ook alle afslagen enz.
Alvast bedankt.
Nu dacht ik eraan over te schakelen naar een Garmin Edge 1000.
Enige puntje dat me nog wat lijkt tegen te houden zijn de berichten dat het opladen van routes niet altijd vlekkeloos loopt. Ik gebruik in feite bijna altijd vooraf getekende routes en rij die dan na.
Alle routes staan uitgetekend in RidewithGPS.
Zijn er hier mensen die me kunnen bevestigen dat routes vanuit RideWithGPS goed lopen op Garmin Edge 1000, dus ook alle afslagen enz.
Alvast bedankt.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Iemand deze al geprobeerd?Douglas schreef:vrderuiter schreef:Weet iemand trouwens een goede (lees: elegante) vervanger voor de (met productie gestopte) Tillquist mounts voor een Edge 1000? De barfly optie (link) vind ik net niet elegant genoeg: te veel kunststof. Betreft een 3T ARX II stuurpen.
Enve heeft een mooie. Ze geven alleen aan dat deze alleen op hun stuurpen past. Ook kom 3T met een integra 1000 stuurpen waarop ook de Edge 1000 past. Deze is alleen nog nergens te koop.
http://www.wheelbuilder.com/enve-computer-mount.html
http://www.3tcycling.com/road/en/bike-c ... team-1000/
Ik wil ook graag een integra aanschaffen maar dan wel icm de garmin 1000
Specialized Diverge Axs
-
- Forum-lid
Nog niet geinstalleerd en getest, maar nieuwe firmware beschikbaar:
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2016/ ... w5b9TCLSUk
Met o.a. ANT+ trainer support
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2016/ ... w5b9TCLSUk
Met o.a. ANT+ trainer support