Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
Gerboon
- Forum-lid
Gerboon
22 mei 2014 10:59
elefantino schreef:Wat is fout, wat kan echt niet: Medefietsers uitlachen omdat ze bepaalde kleding dragen.
+1, mensen die lekker bewegen altijd +1
-
sloeren
- Forum-lid
sloeren
22 mei 2014 11:05
elefantino schreef:Wat is fout, wat kan echt niet: Medefietsers uitlachen omdat ze bepaalde kleding dragen.
Soms word je er door overvallen. Laatstelijk trof in opa en oma, volledig afgetraind, afschuwelijk bruin, Rapha van onder tot boven (2/3 broek) op twee him/her fitness-fietsen uit de zelfde serie. Ik beheerste me na de eerste - knalharde - lachsalvo.
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
22 mei 2014 13:21
sloeren schreef:elefantino schreef:Wat is fout, wat kan echt niet: Medefietsers uitlachen omdat ze bepaalde kleding dragen.
Soms word je er door overvallen. Laatstelijk trof in opa en oma, volledig afgetraind, afschuwelijk bruin, Rapha van onder tot boven (2/3 broek) op twee him/her fitness-fietsen uit de zelfde serie. Ik beheerste me na de eerste - knalharde - lachsalvo.
En terecht zeg! Wie zich niet houdt aan de fietsmores verdient enkel hoon.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
havana
- Forum-lid HC
havana
22 mei 2014 13:41
Nog erger: anderen daarop wijzen als een moraalridder
Het was overigens niet echt "uitlachen", ik schoot gewoon in de lach. En die kerel had dat wel door. En vond dat niet zo leuk. Tjsa, als ik een straalbezopen student hier door de stad zie lopen om 9:00 's ochtends in een berenpak dan moet ik ook lachen. Ben ik nu een zielepoot?
-
Herman_N
- Forum-lid
-
Contact
Herman_N
22 mei 2014 14:49
Orlok schreef:TumTumTum schreef:jwkeij schreef:Gisteren gespot; een groep van 20 senioren op de e-bike, mét compleet race tenue, helm en sportbril
Goed man, had een foto gemaakt.
Die had zo gemoeten in dit topic.
Hier heb je in iedergeval al een foto van het type fiets:
Ben hier toch wel oorzichtig mee. Ik heb veel respect voor senioren die nog in beweging zijn.
-
GJEvK
- Forum-lid
GJEvK
22 mei 2014 15:48
Ik vind ze irritant. Ze halen mij nl. in bij heuveltjes klimmen en dat werkt demotiverend
(maar ja, eigenlijk wordt ik door zo ongeveer iedereen ingehaald, ben geloof ik de ook de trotse bezitter van een positie bij de langzaamste 200 op de Camerig...
)
Zag gister iemand op een woon-werk fiets met van die armsteunen. Niets mis mee, behalve dat ze nogal hoog stonden. Hij zat gewoon recht op (letterlijk) terwijl zijn armen in die steun lagen. Misschien heeft ie last van zijn rug en kan ie niet anders, maar vond t op zijn minst wel een opmerkelijke fietshouding
-
TumTumTum
- Forum-lid
TumTumTum
22 mei 2014 16:09
sloeren schreef:Laatstelijk trof in opa en oma, volledig afgetraind, afschuwelijk bruin, Rapha van onder tot boven (2/3 broek) op twee him/her fitness-fietsen uit de zelfde serie.
Maarreeh...toch best een hele prestatie om als opa en oma nog volledig afgetrained te zijn? Geen idee of ik het ze op die leeftijd nog kan na doen. Ik wil jullie nog wel eens zien rondkachelen op die leeftijd. Rollatortje erbij?;)
GJEvK schreef:Ik vind ze irritant. Ze halen mij nl. in bij heuveltjes klimmen en dat werkt demotiverend
(maar ja, eigenlijk wordt ik door zo ongeveer iedereen ingehaald,
Nou en man, ik word door iedereen ingehaald, inclusief mijn dooie oma.
... ben geloof ik de ook de trotse bezitter van een positie bij de langzaamste 200 op de Camerig...
)
Uitprinten en aan de muur hangen.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
henkv
- Forum-lid
-
Contact
henkv
22 mei 2014 17:14
het zal wel 'not done' zijn maar zo'n electrisch fietsje staat me wel aan
-
Kilowatt
- Forum-lid
Kilowatt
22 mei 2014 22:03
Of het echt niet kan weet ik niet, maar het is wel bloody irritating:
Sta ik met een lekke band en krijg het commentaar "ja, dat hoort er ook bij hè" (Dat waren er 2 in hetzelfde trainingspak, zelfde merk fiets, zelfde merk fietstas).
De volgende vroeg " Heb je alles bij je?" (Dat was er een op een racefiets). Kijk, daar wordt ik dan weer wel vrolijk van.
Wat dus echt niet kan: Geen hulp aanbieden (AANbieden dus, bieden is fase 2)...
older Budweiser
-
Sieper
- Forum-lid
Sieper
23 mei 2014 14:36
Hee joh, heb je hulp nodig?
Ja, eigenlijk wel! (en dan die hoopvolle blik)
okee, doeeeii!
-
bever
- Forum-lid
bever
24 mei 2014 00:18
mooi