Veldrijden 2016/2017
Zo te zien is dat vlak na de molen op de kaart... Lekkere afdaling. Daar kan Mathieu van der POEL wel eens gelijk gaan krijgen. Hoewel het op video nog wel mee lijkt te vallen http://static3.omroepzeeland.nl/nieuws/ ... ross-video
Grappig ook dat ze nog wel paaltjes en netten langs de poel plaatsen. Alsof de renners niet door zouden hebben hoe het parkoers daar loopt
Grappig ook dat ze nog wel paaltjes en netten langs de poel plaatsen. Alsof de renners niet door zouden hebben hoe het parkoers daar loopt
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
-
- Forum-lid
Belangrijkste info die er uit haal is dat de koers rechtstreeks te zien op omroep Zeeland.rondje schreef:Wel een Spa Francorchamps achtige loopstrook zo te zien, dat kan wat voor Wout zijn.
Hoef ik me niet te behelpen met de stream van VTM.
-
- Forum-lid
Klopt , wist ik (heb Uytterhoeven wel eens gesproken)fiedoo schreef:marc uytterhoeven en wuyts waren kat en hond toen ze samen commentaar gaven, marc verbeterde wuyts constant en dat kon wuyts niet hebben. Ik denk dat marc het niet meer zag zitten om nog samen commentaar te geven.
Wuyts duldt geen tegenspraak want dat is afbraak aan (alles). kennis. decauwer heeft het eens gedaan tijdens een wegwedstrijd tot 3Xmaal toe en toen kreeg Decauwer een venijnige reactie van W.Hij voelde zijn gezag/kennis ondermijnd.Wat een omhoog gevallen str.....t,zeggen men bij ons.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Belgie heeft gewoon zijn eigen DeMart!
Less is bore
Eigenlijk moet WvA een serieuze pannekoek zijn.
Hij kan nog eens niet winnen van VdP, terwijl hij met een motortje in zijn fiets zou rijden?
Die VdP moet toch echt wel een ongelooflijke supercoureur zijn, gewoon WvA los uit het wiel rijden, en dat alles zonder motortje.
zucht ....
Hij kan nog eens niet winnen van VdP, terwijl hij met een motortje in zijn fiets zou rijden?
Die VdP moet toch echt wel een ongelooflijke supercoureur zijn, gewoon WvA los uit het wiel rijden, en dat alles zonder motortje.
zucht ....
- oldandslow
- Forum-lid
+1
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
-
- Forum-lid
Dat had ik als Hollander nou nooit durfen zeggen,maar ik spreek een Belg dan ook nooit tegen
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nee hoor, dat maakt hem gewoon net zo goed de rest van het veld die steeds weggereden worden.Kiekeboe schreef:Eigenlijk moet WvA een serieuze pannekoek zijn.
zucht ....
Je moet het niet te serieus nemen, vooral omdat het uit Spanje komt. Als er 1 land niet moet klagen over vermeend vals spel zijn zij het wel. Hebben notabene alle Spaanse sporters beschermd door de Fuentes zaak in de doofpot te gooien.
Herygers en De Cauwer hebben er wel iemand bij nodig die het commentaar omkaderd, die persoon het Schotte.ottorongo schreef:Wuyts duldt geen tegenspraak want dat is afbraak aan (alles). kennis. decauwer heeft het eens gedaan tijdens een wegwedstrijd tot 3Xmaal toe en toen kreeg Decauwer een venijnige reactie van W.Hij voelde zijn gezag/kennis ondermijnd.Wat een omhoog gevallen str.....t,zeggen men bij ons.
-
- Forum-lid
Schotte? Alsjeblieft niet, die zit er alleen maar voor zichzelf en weet niets. Wuyts is arrogant en soms chauvinistisch, maar niet onplezierig om naar te luisteren. Hij haalt de sporters in ieder geval naar de voorgrond.