Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2017

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 22 apr 2017 10:30

Douglas schreef:Leuke route fred. Heb je voor deze een vignet nodig?
Ja, voor alle routes van de Utrechtse Heuvelrug is een vignet nodig van 7,50€ welke een kalenderjaar geldig is. Geen geld voor ruim 80 km voor goed onderhouden tracks en aanleg van nieuwe tracks.
Zie ook http://www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl/
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

kevin32
Forum-lid

kevin32 22 apr 2017 13:27

vandaag een ritje van 86km gemaakt
https://www.strava.com/activities/952725633

voor het eerst met een cadans sensor gereden 90 gem cadans goed of slecht is best lastig om boven de 95 te komen laat staan 100

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 22 apr 2017 14:29

Vandaag de Omloop van Rotterdam

120 op papier en je kon starten in Zevenhuizen, Barendrecht, Spijkenisse en Schiedam.

De gepijlde route liep bij mij voor de deur langs en ben dus vanuit huis gestart en mij ingeschreven in Barendrecht.
Gisteravond tot 10 uur in het zwembad (oefeningen rescue diver) en dat is toch een matige voorbereiding.
Sinds ik wat ouder ben heb ik met dit weer toch al heel veel moeite om een beetje soepel te draaien. Ik kan prima tegen de kou maar lekker draaien is toch iets anders.

Flink fris windje nagenoeg alles alleen gereden. 1 groepje sloeg gelijk weer af en een ander groepje was ik niet in staat om op kop te rijden. De benen waren echt te stram en ik ben daar heel principieel in. Als ik m'n werk in een groep niet kan doen laat ik ze rijden.

In de laatste 30km een paar keer een flinke bui ijswater. Maar gelukkig viel het meeste ernaast. :mrgreen:
Bij de laatste controle in Zevenhuizen is het maar een paar km naar huis. Daar had ik normaal wel even een biertje genomen.
Nu niet en alleen even gezwaaid en snel naar huis onder de warme douche en daarna een lekker omeletje met Tiroler spel wat ik nog had liggen.
Snel hersteld en als ik nog zo'n rondje zou moeten zou het gerust kunnen. Doen we niet........nu lekker languit met een berg favoriete muziek en een goeie koffie.

Het bergklassement bestond uit 1 col van de 6de categorie
Afbeelding

Na een klein uur kwam ik bij de eerste post. Daar ingeschreven alleen iedereen was natuurlijk al weg
Afbeelding

De zon kwam vijf minuten door en snel een plaspauze.
Afbeelding

Tweede stop (nog een keer pissen, had best veel gedronken voor de start)
Afbeelding

Afbeelding

Als echte Rotterdammert word ik altijd heel blij van de haven.
Afbeelding

Inchecken op de boot naar Maassluis
Afbeelding

Ben ze geloof ik 4 keer tegengekomen :mrgreen:
Afbeelding

DDX
Forum-lid HC

DDX 22 apr 2017 18:52

Vandaag ronde van Noord-Holland gefietst met aantal fietsmaatjes.
Zoals bijna ieder jaar ook dit jaar weer lekker wind beuken.
Rond Alkmaar helaas buitje en rotzooi op wegen, fiets dus straks schoonmaken.
En rond Medemblik 2e bui die overkwam, dus snel ergens naar binnen voor een appeltaart stop, toen we dachten dat bui over was en wilden vertrekken begon het weer te regenen dus snel maar weer naar binnen en nog wat drinken besteld.

Goed afgezien weer, kwa power een van m'n zwaarste ritten. 260w np over 6 uur :)
Afbeelding

https://www.strava.com/activities/953068692

Jac
Forum-lid

Jac 22 apr 2017 19:59

Vanmorgen om om 7.00 uur vertrokken naar Zevenaar voor de TC de Liemers classic. even voor 8.00 uur op de fiets voor 150 km , omdat ik vroeg weg was was het nog niet zo druk , na wat mensen ingehaald te hebben heb ik 120 km solo gereden , gelukkig waren de benen goed en de wind gunstig . Na 65 km een controle waar ze stonden met bananen ,krentenbollen en sportdrank. Tot dan was de route prachtig met leuke korte klimmetjes en glooiende wegen . Na ongeveer 95 km was het gedaan met de pret en kreeg ik de wind vol tegen in het open veld, gelukkig kan ik dat tegenwoordig ook aardig maar leuk was het niet , af toe draaide de weg en kon je weer even bijkomen . Na 120 km weer een stop met het zelfde , top geregeld. De laatste 30 km met een behoorlijke snelle groep gereden ( was van 1 club ) en meegedraaid natuurlijk. na de 2x Elterberg ging hun uitelkaar en reed ik de laatste 10 weer zo goed als solo. Ik heb genoten en met 152 km en 28 gemiddeld op de teller meer dan tevreden
Laatst gewijzigd door Jac op 22 apr 2017 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Jac
Forum-lid

Jac 22 apr 2017 20:01

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 22 apr 2017 20:19

Op je dooie akkertje gereden?

Jac
Forum-lid

Jac 22 apr 2017 21:04

ypuh schreef:Op je dooie akkertje gereden?
De laatste 50 km wind tegen , deed het gemiddelde geen goed.Met 152 km waarvan 120 km solo en ook nog wat korte klimmetjes erin, vind ik 28 gemiddeld prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 22 apr 2017 21:08

Heel stevige rit DDX!
Afbeelding

Physics on Wheels
Forum-lid

Physics on Wheels 22 apr 2017 21:11

kevin32 schreef:vandaag een ritje van 86km gemaakt
https://www.strava.com/activities/952725633

voor het eerst met een cadans sensor gereden 90 gem cadans goed of slecht is best lastig om boven de 95 te komen laat staan 100
is heel makkelijk hoor, gewoon een tandje terug schakelen :)

leuk rondje gereden trouwens

DDX
Forum-lid HC

DDX 22 apr 2017 22:18

raven14 schreef:Heel stevige rit DDX!
Ja echt een rit die ik wel ff voel in de benen nu ik languit op bank lig :)

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 23 apr 2017 07:58

Niet vandaag, maar gisteren!
De Veluwe Krachttoer, georganiseerd door de VeluweRenners vanuit Stroe, heel goed uitgepijlde tocht.
Leuke toch wel vrij standaard Veluwe rit, via Garderen, naar Hoog Soeren, Hoederloo, over de Loenermark naar Loenen, Eerbeek naar Laag-Soeren over de Posbank om vervolgens naar Rheden nog een keer de Posbank op te gaan via de andere kant. Hierna richting Deelen en Radio Kootwijk weer richting Stroe.

Was weer erg fris, bepaalde momenten gewoon koud! Gelukkig droog kunnen houden, wel buien voorbij zien trekken en daardoor ook regelmatig een zeiknatte weg. Fiets was als een varken die door de modder had gerold.

Uiteindelijk 155 km op de teller, bij 29,5 gemiddeld.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie