Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je nog een bevestiging nodig hebt voor onder je garmin mount, ik kocht bij de bever heel goedkoop een 1000 mount inclusief zo'n bevestiging. Ga ik niet ga gebruiken, mag je zo hebben. Laat maar weten dan stuur ik 'm toe.loos schreef:Een garmin Virb XE.
In mei fietsen in de Vogezen, in juni paragliden in Slovenie.
Het moest er maar eens van komen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Sha Kokken
- Forum-lid
gefeliciteerd! Lijkt me wel een fotootje waard in het Sensa forumRonaldH76 schreef:[...]
[...]
Sensa Modena full Ultegra
- Sha Kokken
- Forum-lid
Castelli lycra kniewarmers. Om de overgang van lange nanoflex naar kort te verzachten.
Je hebt PBmonsieurpinot schreef:als je nog een bevestiging nodig hebt voor onder je garmin mount, ik kocht bij de bever heel goedkoop een 1000 mount inclusief zo'n bevestiging. Ga ik niet ga gebruiken, mag je zo hebben. Laat maar weten dan stuur ik 'm toe.loos schreef:Een garmin Virb XE.
In mei fietsen in de Vogezen, in juni paragliden in Slovenie.
Het moest er maar eens van komen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
combinatie van zaken, 1 ik zag het pas nadat ik deze had besteld, 2 de Prijs lag toch weer een stuk hoger, 3 geen witte decals (djeez louise)
Die nieuwe velgen zijn wel "echt" full carbon eindelijk, hebben een (marketing?) beter remoppervlakte (gladgelaserd), zijn breder (meer aero) en hebben een verbeterd aangrijpsysteem in de hub, maar goed...!
Die nieuwe velgen zijn wel "echt" full carbon eindelijk, hebben een (marketing?) beter remoppervlakte (gladgelaserd), zijn breder (meer aero) en hebben een verbeterd aangrijpsysteem in de hub, maar goed...!