Ik herinner mij nog een ritje dat ik een man voorbij zag komen op deze Merckx. Was echt opslag verkocht. Gave kleuren en een mooi merk. Dat heb ik hem toen ook verteld en bij deze doe ik het weer
foto van je fiets
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- markvanvos
- Forum-lid
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 07 okt 2015 19:58
- Locatie: Drenthe-Zuid
Mijn nieuwe Giant TCR Pro:
Nog een beetje stoeien met de spacers, witte stickers van de naven, kabels inkorten en ik ben er klaar voor.
De kleur heet Chameleon Galaxy en is een beetje lastig op de foto te krijgen, het is net hoe het licht valt wat voor je kleur je ziet.Nog een beetje stoeien met de spacers, witte stickers van de naven, kabels inkorten en ik ben er klaar voor.
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Dubbeldekker?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40216
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Canyon developed the Hover bar for two reasons: to provide a long-distance friendly upright riding position without resorting to using a super-long head tube or high-rise stem, and in a bid to improve front end compliance.
This unsupported ‘floating’ section of the bar allows the tops and hoods to flex far more than a regular cockpit. According to Canyon, this setup makes the Hover bar seven times more compliant than the brand’s H31 Ergocockpit — as used on brand’s Inflite cyclocross bike — with only a 120g weight penalty over the same bar.
Bron: bikeradar
This unsupported ‘floating’ section of the bar allows the tops and hoods to flex far more than a regular cockpit. According to Canyon, this setup makes the Hover bar seven times more compliant than the brand’s H31 Ergocockpit — as used on brand’s Inflite cyclocross bike — with only a 120g weight penalty over the same bar.
Bron: bikeradar
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40216
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dam’n.... dat hadden de marketing boys&girls van $pecialized kunnen bedenken
Less is bore
kots,.. drie keer kots. Wat een ongelovelijk marketing poeha. 7 time more compliant.,.... more met compliant met wat precies? Aan welke normen houden ze zich dan hier? En hoe kun je jezelf 7 keer meer aan een norm houden? Het kan een keer, geen twee keer en ook geen zeven keerr Konden ze nou echt helemaal niks bedenken wat op z'n minst de schijn van geloofwaardigheid in zich had?
Live fast; die young. mijn blog