Cervélo
Ferdi schreef:Hoi Danny, Die streepjes heb ik ergens gezien op een plaatje met een zwart frame
Ik mag zeker niet raden waar?
Valt me nu overigens ook ineens op dat op Thor's frame de kleuren rood en blauw zijn omgewisseld in de volgorde van de "regenboog".
Vergelijk het maar met het shirt.
Beetje eigenaardig.
-
- Forum-lid
danny1407 schreef:Ferdi schreef:Hoi Danny, Die streepjes heb ik ergens gezien op een plaatje met een zwart frame
Ik mag zeker niet raden waar?
Valt me nu overigens ook ineens op dat op Thor's frame de kleuren rood en blauw zijn omgewisseld in de volgorde van de "regenboog".
Vergelijk het maar met het shirt.
Beetje eigenaardig.
heeft dat niet iets te maken met het feit dat hij ook Noors kampioen is?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
thomwittendorp schreef:heeft dat niet iets te maken met het feit dat hij ook Noors kampioen is?
Dat zou kunnen.
Zat er zelf aan te denken dat het beter matched bij Cervélo zelf.
Cervélo is tenslotte hoofdzakelijk rood wit zwart.
Het rodo logo op het balhoofd, de rode accenten van de bidons en Sram Red...
Maar dan had ik persoonlijk ook de rode details van 3T laten zitten.
Ik blijf het toch vreemd vinden.
Alsof je een nederlandse vlag maar even blauw rood wit maakt omdat dat beter past.
CervéloSram schreef:Iemand die al details foto's heeft gevonden over het nieuwe R3 model?
Wanneer zouden ze beschikbaar gesteld worden op cervelo.com?
Was vandaag bij mijn FM in duitsland, vanwege winterkleding... De 2011 R3 stond er al(!). Rank, zeker de nieuwe voorvork.
-
- Forum-lid
Bij Tom Schouten wielersport in Scheveningen staat hij ook, de nieuwe R3, in de etalage.
Tom is nu ook officiële Cervelo dealer geworden.
Er zijn veel veranderingen doorgevoerd in het nieuwe type. ga kijken en vergelijk
zoek de verschillen. zou ik zeggen.
vooral in de bovenbuis en achtervork.
eigenlijk is het niet te vergelijken het is gewoon een andere frame geworden.
prijs ligt bij de 2700 euro's
hoop geld, voor wat kunststof:d
Tom is nu ook officiële Cervelo dealer geworden.
Er zijn veel veranderingen doorgevoerd in het nieuwe type. ga kijken en vergelijk
zoek de verschillen. zou ik zeggen.
vooral in de bovenbuis en achtervork.
eigenlijk is het niet te vergelijken het is gewoon een andere frame geworden.
prijs ligt bij de 2700 euro's
hoop geld, voor wat kunststof:d
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid HC
danny1407 schreef: Valt me nu overigens ook ineens op dat op Thor's frame de kleuren rood en blauw zijn omgewisseld in de volgorde van de "regenboog".
Een beetje getriggerd door jouw opmerking: beide kloppen niet met een echte regenboog. Blauw en Rood zitten niet aan de dezelfde kant van het spectrum, geel en groen moet er tussen zitten en zwart is geen kleur.
Het heet dus wel regenboogtrui maar in werkelijkheid zijn het de kleuren van de continenten net zoals de olympische ringen.
[img=http://www.ama-vita.com/images/regenboog.jpg]
@ kauw vot: http://liberty-bikes.fr/LB/wp-content/u ... ERVELO.pdf
http://www.vg.no/uploaded/image/bilderi ... 49_135.jpg
nog een foto van de fiets van Hushovd.
duidelijk te zien dat rood en blauw omgewisseld zijn.
nog een foto van de fiets van Hushovd.
duidelijk te zien dat rood en blauw omgewisseld zijn.
\'\'I don\'t dream my life, I live my dreams\'\'
Ik vermoed dat men snel een stickerset heeft laten uitprinten en dat de maker de kleuren per abuis heeft omgewisseld. Kan me niet voorstellen dat men rekening gehouden heeft me de huisstijlkleuren van Cervelo, regenboog is regenboog.
Niets is wat het lijkt..
maurice schreef:Ik vermoed dat men snel een stickerset heeft laten uitprinten en dat de maker de kleuren per abuis heeft omgewisseld. Kan me niet voorstellen dat men rekening gehouden heeft me de huisstijlkleuren van Cervelo, regenboog is regenboog.
Ja men is achterlijk en pakt zomaar wat kleurtjes.
En men heeft ook maar een uurtje de tijd gehad voor die stickers.