Canyon
Gisteren mijn eerste ritje gemaakt op de Endurace CF. Ik had wel enig verschil verwacht met mijn alu Bulls, maar het verschil was groter dan verwacht. Vooral bij het aanzetten lijkt elke trap raak te zijn.
De stijfheid en het stuurgedrag geven in ieder geval zeer veel vertrouwen!
Nu nog even wachten op de 38 mm carbon wielen......
Goed om te horen, ik moet nog een weekje of 10 wachten....RobiOne schreef:Gisteren mijn eerste ritje gemaakt op de Endurace CF. Ik had wel enig verschil verwacht met mijn alu Bulls, maar het verschil was groter dan verwacht. Vooral bij het aanzetten lijkt elke trap raak te zijn.
Weet dat het natuurlijk zeer persoonlijk is, maar hoe vind je de zithouding?
-
- Forum-lid
Beste forumleden,
Besloten om zelf een fiets op te bouwen,
Het begin is er .
betreft canyon ultimate cf f10
Besloten om zelf een fiets op te bouwen,
Het begin is er .
betreft canyon ultimate cf f10
-
- Forum-lid HC
Ziet er zeker heel goed uit, eindelijk een Canyon met een kleurtje, mooie kleur ook voor de nieuwe aeroad.
Mijn fiets (Ultimate AL SLX 9.0, 2XL) is vandaag binnengekomen!
Wel nog even wennen, maar fiets zeker lekker.
Ook nog eens een ''extra'' cassette gekregen, omdat diegene die ik wilde (11-25) op dit moment niet leverbaar is. Fiets is dus afgemonteerd met een andere (11-28) en krijg de 11-25 over enkele weken toegestuurd en mag dan beide houden (dus ik ben blij )
Wel nog even wennen, maar fiets zeker lekker.
Ook nog eens een ''extra'' cassette gekregen, omdat diegene die ik wilde (11-25) op dit moment niet leverbaar is. Fiets is dus afgemonteerd met een andere (11-28) en krijg de 11-25 over enkele weken toegestuurd en mag dan beide houden (dus ik ben blij )
Canyon Ultimate AL SLX 9.0
-
- Forum-lid
Super mooie fiets!!Fwillems schreef:
Gisteren geleverd en er tevreden mee !
Crank moet nog vervangen worden door Dura ace en de spacertoren gaat nog weg !!
klaar om dit weekend te koersen !!
Mag ik weten hoe groot je bent? Of is dat al vermeld ergens op het forum?...
Mooie subtiele wielen. De welke ?RobiOne schreef:Gisteren mijn 38 mm carbon wielen binnen gekregen. Gelijk gemonteerd en met even een foto bij daglicht gemaakt. De foto kan beter, maar heeft een goede indruk.
Sworks Venge
-
- Forum-lid
Al iemand een fietscomputer gemonteerd op de nieuwe aerocockpit cf ? Graag foto indien mogelijk.
Ik heb nu momenteel mijn oude edge 705 maar zou deze inruilen voor edge 500 of ander compact toestel/metertje
Ik heb nu momenteel mijn oude edge 705 maar zou deze inruilen voor edge 500 of ander compact toestel/metertje